{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Tilbagekøb af 300.000 dieselbiler {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt, at der i artiklen står, at bilerne kommer tilbage på markedet og at "opmagasineringen" er midlertidig. Men jeg tør bare SLET ikke tænke på, hvad det alligevel koster. Så længe bilerne bare står, så taber de jo også i værdi, fordi de bliver ældre og når de skal retur på markedet, så oversvømmes markedet jo med VW dieselbiler, så salgspriserne må være meget beskedne og med store tab ift. hvad man har tilbagekøbt bilerne for:

http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-03-29-tilbagekoeber-300000-dieselbiler-og-parkerer-dem-paa-gigantiske-pladser-i-usa

Jeg har en kammerat som bor "over there", og som kørte rundt i en VW Golf TDi, en model som var berørt af diesel-skandalen.

Han købte for godt et års tid siden en splinterny GTI - og han fik nok noget der lignede 3 gange den normale byttepris for den TDi han gav i bytte.

Det må virkelig være noget, som koster penge smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbagekøb af 300.000 dieselbiler
  • #1   30. mar 2018 En af mine bekendte har lige købt en fabriksny Audi A7 3.0TDI (i USA). Forhandleren har et stort lager af dem og sælger dem med ret store tab. De er næsten usælgelige.

• #2   30. mar 2018 @Carsten J - Det kan jeg forestille mig smiley På sin vis en god måde at komme billigt til sådan en bil, ikke mindst såfremt man planlægger at beholde den nogle år. For den fejler jo ikke noget, men "ryet" må have taget skade lige som mange går en stor bue uden om en diesel-bil i denne tid smiley

• #3   30. mar 2018 Fidusen ved diesel er bare ikke så stor i USA. Bilerne er dyrer i indkøb, diesel er det dyreste brændstof på tanken (dyrer end V-Power) og mange tankstationer har slet ikke diesel.

• #4   30. mar 2018 Hvis jeg skulle købe en bil der havde stået opmagasineret på den måde så skulle det være noget specielt som en xr8 eller lignende som var værd at lave i køreklar stand igen.
    ALT hvad der hedder gummiophæng og lister, plastik, lak, mv. vil være ødelagt af det miljø, bilerne står formentligt med oprullede vinduer og trukket håndbremse, bilerne er brugte og bakterier vil have ædt rat og sæder og seler + alt andet som folk har rørt ved, alt interiør vil enten revne eller blive skævt af udtørring.

Det er bare en flok værdiløse vw der ikke var noget værd til at at starte med.

• #5   30. mar 2018 For ikke at tale om de dyr der ligger rede og gnaver i ledningsnetter

Kommentér på:
Tilbagekøb af 300.000 dieselbiler

Annonce