587 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Et sted at fiske gedder? Et sted at fiske gedder?

Ved godt at det er et underligt sted at spørge, men ved snart ellers ikke hvor jeg skulle smiley

Er der nogle herinde som kender en sø, grusgrav, mose eller andet hvori man gratis kan fiske efter gedder her i Sønderjylland? smiley

Eller er der muligvis nogen der har noget privat, hvor man en dag måtte komme et smut forbi og prøve lykken?

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et sted at fiske gedder?
  • #2   11. maj 2018 gå på google maps og så kig området i nærheden, noglegange er det utroligt hvad der er af søer omkring en man ik har vidst...

• #3   11. maj 2018 Nope, det er jeg faktisk ikke, kunne være man skulle overveje det, det kommer jo lidt an på hvor meget man fisker smiley

Den med Google Maps var faktisk slet ikke så dumt igen, havde jeg ikke lige tænkt på smiley

• #4   11. maj 2018 Det kan ikke betale sig ikke at kæbe et fisketegn, mener det koster lige over 100kr for et år smiley

• #5   11. maj 2018 Ja det kostet 185 kr, men så skal man også være medlem af de forskellige foreninger for at få lov at fiske i bestemte søer og det koster også jo smiley
    -så skal man jo gøre lidt op med sig selv om hvor meget man vil fiske...det er også derfor at jeg spørger herinde da jeg ikke selv mener at jeg vil komme til at fiske nok til at medlemskab i foreninger samt det statslige fisketegn kan betale sig smiley

• #6   11. maj 2018 Uden jeg kender dit lokale område, så findes der en del foreninger som tilbyder man kan købe dagkort.

Det er for de fleste dyrere end medlemsskab, men fisker man kun 5 gange på en sæson kan det være billigere. Flere foreninger skal man faktisk kun fiske små 10 gange på en sæson før medlemsskab er billigere, derudover giver medlemsskab også tit en række fordele som klubaftener, medlemsture, kurser og meget andet

du kan forsøge dig på
    www.fisketips.dk
    www.123nu.dk
    www.ondfisk.dk

og så er der tit en række gode facebook grupper med enten lokalt fiskeri, eller specifikt på arterne. Det er tit der hvor der er mest hjælp og aktivitet i øjeblikket

du kan som regel fiske gedder i større søer, men også i større vandløb som har stille og langsomt flydende partier.

• #7   11. maj 2018 Fantastisk !
    Det vil jeg undersøge nærmere smiley

• #8   11. maj 2018 Www.udinaturen.dk er der nogle af de steder du må fiske bare du har statstegnet smiley

Ellers så prøv og se afsnittet om gratis fiskeri af fangstgaranti på tvmidtvests hjemmeside, der kommer han med en række gode råd også smiley

• #9   11. maj 2018 Tyrkiet? De arabiske lande har også et godt udvalg, og der er også gode muligheder for at fange får smiley

• #10   11. maj 2018 ser du en sø/vandhul så prøv om du kan finde ejeren, der er jo næsten altid et hus i nærheden og de ved måske hvem der ejer søen.. så tager man ud og spørger pænt og i nogen tilfælde får man lov, men mit råd er ikke bare at fiske uden lov...

ellers kan de måske hjælpe på kommunen.

• #11   11. maj 2018 Jeg kunne absolut heller ikke finde på bare at fiske i en sø man finder, men jeg tænker at jeg vil tage et kig på Google maps og og se om der skulle være nogle søer på nogle marker i nærheden, og så finde ejeren på dem og tage en snak med dem omkring det smiley

• #13   12. maj 2018 Haha der manglede vidst lige et D, men jeg har rettet det nu smiley

• #15   13. maj 2018 der er nogle kæmper søer omkring, tit hører som nævnt ejendom til, godser osv, men altså... en ven og jeg fik engang lov til at køre cross på helt en tilfældig mand og kones mark bare ved at banke på, så alt kan lade sig gøre i guess smiley tænker at hvis du vil rundt og spørge så få et fisketegn, det bare at købe over nettet, synd at blive afvist på alene det smiley

Kommentér på:
Et sted at fiske gedder?

Annonce