{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Jeres mening om politiets talemåde {{forumTopicSubject}}

Hey... Jeg blev stoppet igår af politiet fordi jeg kørte med blå dioder tændt foran på min bil (ved godt man ikke må)... Men jeg fik en skideballe jeg kan vaske mig i de næste 10 år, og så bad han mig om at få dem pillet af inden to minutter... Så jeg måtte flå dem af med en skruetrækker... Så jeg ville høre om der er andre der har dårlig erfaring fra i er blevet stoppet....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres mening om politiets talemåde
  • #1   23. okt 2006 lyder som om postbudet knepper hans dame og han ved besked ...hold kæft en narhat

• #2   23. okt 2006 haha. Det ville jeg sgu godt have set:P

• #3   23. okt 2006 der er sku heller ikke problemer med min men det er nok fordi min søster er betjent i omegnen så de kender mig sku nu.
    feeeeeeeeeeeeeeeeeed

• #4   23. okt 2006 Kathrine A.... Hvad mener du...

• #5   23. okt 2006 Jeg har oplevet en pudsig episode engang, da jeg lå og cruisede rundt. Der blev checket dæk, lys, og spurgt til min udstødning, der på det tidspunkt lå og slaskede nede ved jorden...det var to aspiranter, sådan opførte de dig ihvertfald, og det hele var ved at gå op i en højere enhed af forvirring...:)
    Det endte dog med, at jeg fik lov at køre videre, de fulgte efter et stykke tid, men de havde glemt at slukke blinkene...så det lignede en slow-mo biljagt...og folk gloede bare...LOL to donut-ædene kodrivere...

Har ikke oplevet nogen decideret led panser endnu, men jeg har nok bare været heldig...der er mange historier om folk, der er blevet stoppet af det ene dumme svin efter det andet. Min vurdering er, at det kommer an på deres humør og væremåde, om de er relativt normale, eller dybt sadistiske.

• #6   23. okt 2006 syntes nu ikke lige frem kalundborg politi erde mest pæne i munden...
    det er ikke for sjov af men bliver hevet ind til siden hevet ud af bilen og fået den gennen gået fra a til z + lidt til fordi jeg vær blevet stoppet 2 gange før med tonet ruder og fået bøde for det men nu gad de ikk så på det mere...!

• #7   23. okt 2006 Jeg syntes bare ikke det er fair at jeg skal svines til bare fordi jeg har dioder på... De kan sku godt tale pænt til folk selv om de har gjort noget forkert...

• #8   23. okt 2006 Dwiis> Nu du siger Kalundborg politi, har du så oplevet at blive stoppet af "Dirty Harry?"

• #9   23. okt 2006 maverick: hva mener du....!!!

• #10   23. okt 2006 kathrine A... Du havde bare skrevet: Hvilket?

• #11   23. okt 2006 katrine a har du stoppet dem en dag

• #12   23. okt 2006 Jeg fik skide to minutter til at pille dem af i, ellers ville den blive hentet på ligbakken og kørt til synshallen på min regning...

• #13   23. okt 2006 att Anders N
    jeg prøv det samme med min gamle vecta a,jeg har sat 10 stk 5mm uv dio i underlæben og han den sur politi mand hvad så glas bål i hoved,da han så dem men det bliv vær da han så se at de lys men en helt anden,farve da han kom tæt på dem den nar he he he

• #14   23. okt 2006 De tænker fandme med røven en gang imellem...

• #15   23. okt 2006 katrine hvorfor gjorde du det

• #16   23. okt 2006 Vi unge bil glade mennesker kan simpelthen ikke tillade os en skid før de er på nakken af os...

• #17   23. okt 2006 >Dwiis> Jeg mener om du er blevet stoppet af Dirty Harry! Det er der en betjent der bliver kaldt, fra Kalundborg politi...

• #18   23. okt 2006 Det prøvede jeg også at være over for ham... Men det er lidt svært når de har den atityde....

• #19   23. okt 2006 ja det er sikkert ham..

• #20   23. okt 2006 Tænker man ikke så meget over når man kun får to minutter til at pille dem af i... Men ja, tænkte på det idag...

• #21   23. okt 2006 Anders N:

Nej der er ikke noget galt med politiet.... det opretholder trods alt den lovgovning der nu engang er i lille Dk. ja de kan være dumme at høre på ind imellem. Men ligefrem sige at de tænker med røven, syns jeg er noget uigennemtænkt lort at lukke ud. det er jo dig der er fjolset i den situation, ikke dem.... husk det! det er ikke dem der ligger og køre rundt med latterlige blå dioder i deres lygter, som ALLE ved er P...E ulovligt. de var i deres fulde ret til at bede dig om at pille dem af på stedet. Min personlige holdning til alt jeres blå "wundergeil" på jeres havelåger, er at de skal pille af og trampes på! det er total spild af jeres penge, både i indkøb, og især i bøder.

//Jan

• #22   24. okt 2006 Jan T: Jeg giver dig helt ret i at det med de blå dioder er min fejl.... Men det giver dem sku da ikke ret til nærmest at stå at råbe mig lige op i ansigtet fordi jeg har gjort noget forkert, derfor kan de sku da godt snakke pænt til folk..... Hvis det havde værte dig, havde du nok også været blevet negativ...

Kommentér på:
Jeres mening om politiets talemåde

Annonce