{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Byggestart.dk. SJUSK EL SVINDEL {{forumTopicSubject}}

For at gøre en lang historie kort.

I starten af august 2006 kom jeg ved en stor fejltagelses til,
at sige ja til at indgå et "samarbejde "med byggestart.dk.
Den slags forretning, som byggestart.dk er normalt meget imod
min holdning.
MEN jeg blev lokket af de mange seriøse samarbejdspartnere, som
de tilsyneladende har.
Fx Dansk Iværksætterforening og E-handelsfonden.



En smart sælger talte over sig, og lovede "guld og grønne skove" i form af,
at de havde så mange opgaver liggende og vente, at de ikke en gang havde nok
til at udføre arbejdet for dem. Det han glemte var blot en LILLE detalje.
Jeg arbejder i rengøringsbranchen - og rengøringsopgaver/forspørgelser får de
absolut INGEN af. Næsten ikke.



Han prakkede mig 50 opgaver på, som skal være benyttet inden 2 år. 11500,- plus moms!
Men INGEN reelle kontakter til potentielle nye kunder har jeg modtaget siden starten af august måned.
Én eneste er tikket ind. Men det var rydning af et loftrum - hvad ikke lige hører ind under min kategori:
Rengøring - erhverv.
Der findes også en liste over gamle opgaver, som ikke er blevet løst. Her fandt jeg et firma som jeg ringede.
De havde ALDRIG hørt om byggestart.dk før, og altså aldrig indrykket en forspørgsel hos dem.
De havde en gang haft en annonce i avisen om, at de søgte rengøring. Men det var det.



Utallige gange har jeg ringet og rykket dem for at høre hvornår der skete noget.
Svaret var det samme hver gang. At NU var der snart ved at ske noget, og de havde
indgået stort samarbejde med google osv osv. Men intet skete.



Så prøvede jeg igen at tage kontakt til sælgeren. Igen og igen. I over 2 uger fik jeg ikke fat på ham.
Hverken via mail, direkte telefon nr, mobiltelefon eller hovednummer til byggestart.dk.
Endelig fik jeg fat byggestarts direktør. Han lovede mig, at han nok skulle sørge for, at sælgeren
ville ringe tilbage til mig.



Endelig skete det. Langt om længe ringede sælgeren tilbage til mig. Han forklarede at de havde fået
en masse opgaver ind de sidste 14 dage, og kunne altså ikke forstå hvorfor jeg IKKE havde fået tildelt nogle.
Det måtte være en systemfejl - og han ville gå videre med det.



Nu har jeg kæmpet og kæmpet. Og for at være ærlig, så orker jeg snart ikke at bruge mere krudt på dem.
Men det irriterer mig grusomt, at de på frækkeste vis har franarret og tyvstjålet mine surt optjente penge!



Som en sidste ihærdig indsats skrev jeg til direktøren igår 17/10. Jeg spurgte om vi skulle finde en løsning,
og jeg derved kunne komme ud af aftalen med dem. Desuden har jeg spurgt ham, om han selv ville finde sig i de ting,
som jeg har været udsat for. = intet svar. Men han kunne da lige tage sig sammen til, at skrive til mig, at han ikke
helt kunne forstå hvad det var jeg beskyldte dem for.



Jeg har dog ladet mig fortælle, at hvis man bliver solgt et produkt/serviceydelse, som viser sig at ligge
så LANGT fra sandheden og det, som man er blevet lovet - så kan man kræve sine penge tilbage. (?)



Har nogle af Jer erfaring med dette?




Næste step bliver at fortælle historien til E-handelsfonden og Dansk Iværksætterforening. Jeg kan næppe tro,
at de med deres fulde fem støtter op omkring disse projekter - hvor små enkeltmandsvirksomheder bliver franarret
beløber i denne størrelse....


SE EVT LIGN. DEBAT HER http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=8051


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byggestart.dk. SJUSK EL SVINDEL
Kommentér på:
Byggestart.dk. SJUSK EL SVINDEL

Annonce