{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Der er så meget kvinder ikke forstår.. {{forumTopicSubject}}

Sad lige og kom i tanke om en oplevelse jeg havde for nogle år siden, dengang reklamerne for Oddset lige var kommet frem.. Der er jo den her reklame, hvor en dame sidder ude i spisestuen og "Gutterne" sidder inde i stuen og pludselig "ringer" det på døren, tror damen, så hun farer ud til døren og efter det er sket nogen gange bliver hun bare så sur og arrig over, at der ikk er nogen udenfor døren.. I virkeligheden er det en klokke i fodbold !

Jeg er i biffen med en kammi og vi ser den her reklame - efter filmen henter min daværende kæreste mig og vi står og snakker lidt inden vi tager hjem... Vi fortæller om den her reklame der bare er for god, og vi griner - kort efter kigger min kammi på min eks og siger " hvorfor er det egentlig at det siger sådan der, inden i tv" ??

Åh nej, det er sgu der jeg ikke kan lade være med at sige " der er sgu ligeså meget mænd ikke forstår"...

Ville bare lige dele - håber i kan grine lidt af det - og vi tøser er altså ikke altid så dumme som i "mænd" siger smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der er så meget kvinder ikke forstår..
Kommentér på:
Der er så meget kvinder ikke forstår..

Annonce