{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Tidl. arbejdsgiver har udbetalt min løn til egen konto {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg står i en lidt underligt situation, hvor min tidligere arbejdsgiver har udbetalt min løn via mit skattekort men ud til egen konto.

Der er tale om at uoverensstemmelse af arbejdes omfang (jord gravning) og arbejdsgiver har herefter fastsat hvad han mente jeg skulle have i løn, forskellen var midlertidig så lille at det var uden mening at reagere på, nu har sagen så taget den drejning at lønnen ganske vist er blevet udbetalt i mit navn, men indsat på vedkommendes egen konto, jeg har gjort indsigelse mod dette men svaret er stort set "rend mig, gør hvad du vil" agtigt.

Normalt er den slags situationer anderledes da arbejdsgiver ofte slet ikke vil udbetale noget, men i min situation er der altså blevet udbetalt penge og de figuerere på mit skattekort som indtægt (inkl. lønseddel) men tossen har udbetalt dem til sin egen konto, i denne process må der vel være adskillige lovovertrædelser, eksempelvis Dokumentmisbrug (Ved at bruge mit navn og skattekort) og anden økonomisk kriminelitet?

Uheldigvis for mig er jeg ikke medlem af en fagforening og står i skrivende stund i en situation hvor jeg ingen økonomiske resurser har til at tage ordenligt hånd om den.

Jeg har tænkt mig d.d at skrive en Påkravsskrivelse og give ham en frist på 5 dage, hvorefter jeg har tænkt mig at indberette til overfor Politiet, men jeg føler mine muligheder er forsvindende få.

Nogle der har noget input eller idé?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tidl. arbejdsgiver har udbetalt min løn til egen konto
Kommentér på:
Tidl. arbejdsgiver har udbetalt min løn til egen konto

Annonce