{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Automekaniker løn
  • #1   20. jul 2018 180 Odense vis du er hård til dit kram du kan jo kun få et nej og der er mangel på gode mekaniker

• #3   20. jul 2018 Får 203kr i time med pension med betalt morgen pause og vær 4 fredag fri 22års efaring sjælland

• #5   20. jul 2018 Hvad får du selv nu? smiley

Min bror fik i omegnen af 170 kr. da han var mekaniker, mener jeg. Med et par års erfaring. Det var i Vestjylland for et par år siden.

Det er ikke mekaniker, man skal være, hvis man vil være millionær. Men man kan til gengæld stadigt opretholde en fornuftig og stabil løn gennem sit liv smiley

• #7   20. jul 2018 "Det er ikke mekaniker, man skal være, hvis man vil være millionær. Men man kan til gengæld stadigt opretholde en fornuftig og stabil løn gennem sit liv"

Præcis. Og samtidig kan man jo holde sine egne biler i live langt billigere end andre, man har også nogle gange adgang til skarpe priser på en engros bil og sidst men ikke mindst så er der jo den forbudte mulighed at "arbejde" i weekenden..:P

• Simonpd
    Simonpd Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 44
    #9   20. jul 2018 Truckmekaniker.. Stiger lidt til nytår så jeg landet på 204 kr i timen.. med pension.. 1 års erfaring efter udlært.. Nordjylland..

• #10   20. jul 2018 170 kr/t hos en Automester i Nordjylland.
    Gik til 145 kr/t 1,5 år efter jeg blev udlært. Efterfølgende steg jeg til de 170.

Dengang jeg ville forhandle løn spurgte jeg bare chefen hvad han ville give mig. Hvis han er en fornuftigt mand giver han dig også det du selv går og tænker du er værd.
    Men ellers altid spørg om 5-10 kr mere end du forventer så der er lidt at forhandle om.

• #12   21. jul 2018 Løn er en ting, arbejdsmiljø et andet punkt, hvis det er en stresset arbejdsplads og ikke tid til at hygge med sine kollegaer så ville jeg gerne have en højere løn som kompensation, et godt arbejdsmiljø med tid til opgaverne, en forstående chef samt gode kollegaer og mulighed for at holde fri når det er nødvendigt er et kæmpe plus, så ville jeg ikke gå så højt i min løn, men får 185 + pension + feriepenge samt en kanongod arbejdsplads lidt uden for Kbh.

• #13   27. jul 2018 67 som lærling hahaha

• #14   28. jul 2018 okay 250 her 35 år erfaring

Kommentér på:
Automekaniker løn

Annonce