{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

chromecast ultra problem {{forumTopicSubject}}

Hej folkens efter min pc har opdateret kan den ikke rigtig trække nogen form for film fra min pc mere ikke engang i laveste opløsning,

syntes snart jeg har været hele google igennem og prøvet alt mulig uden held.

Chromecast er geninstaleret og virker perfekt fra iPad med Netflix og YouTube.

har godkendt flash player oppe i hængelåsen på google chrome
netværks bånd 2,4
35/35 m,bit fibernet

nogen der har en løsning det er sgu rimelig træls

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chromecast ultra problem
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #1   3. aug 2018 chek netværks hastighed, se hvilke programmer der er åbne på din pc.. (kører i baggrund) har du nogen form for aktivitetsovervågning så kan du med det se alt hvad kører..

• #2   3. aug 2018 lige nu kører den 98/37 M/BIT når jeg kører test fra min pc.
    der er ikke noget synderligt åben i job liste og min er cpu bruger 7 % og hukommelse 38 %
    har ssd hardisk og det er en MSI gamer bærbar windows 10 har opdateret sig selv efter det har det bare kørt dårlig

• #3   3. aug 2018 Lyder mystisk.. Kan se du har prøvet alt. Udover at tage backup at vigtige filer og gendanne din computer eller vende tilbage til før Windows update og lad være med at opdatere din computer???

• #4   3. aug 2018 prøver lige den nye vlc 3.0 den skulle nu også kunne ta Chromecast

• #5   3. aug 2018 Jeg har selv en chromecast har haft en siden første dag den kom ud.. Nu har jeg 2eren da den første er ødelagt.. Virker helt uden problemer både på min ny opdateret Windows 10 og android enhed. Så der må være noget helt galt på din computer??

- du er sikker på du er forbundet på samme netværk som din chromecast?? Og ikke tilfældigvis en nabos wifi eller hotspot

• #7   3. aug 2018 vlc virker heller ikke må nok bide i det sure æble og formatere min pc

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #8   3. aug 2018 Hvad prøver du at afspille?
    hvis det er 4k, så skal du være sikker på at forbindelsen er stærk nok imellem enhederne, og så skal du smide vlc i skraldespanden, og finde noget ordenligt, faktisk eneste fornuftige man kan gøre med vlc efterhånden (De har mange forkerte indstillinger fra start, som er ret svære at ændre)

i_ipek
    Måske ikke verdens smarteste at bruge en film som eksempel, som endnu ikke er udgivet til private smiley Ikke at jeg har noget imod det, men andre kunne måske få ondt i deres ømme numsehul..

• #9   3. aug 2018 Ja ups... Easy er efter mig, han kan jo hurtig melde den bums. Havde helt glemt det smiley

• Bjerggaards

#10   3. aug 2018 i_ipek
    Han er ikke den eneste der kunne finde på at melde.. Har selv været "dum" at bruge billede fra en biograf film engang, og jeg fik også en fin anmeldelse på det..

• #11   3. aug 2018 Så er den slettet.. Du gjorde mig lige bange hehe. Men fik også et brev engang faktisk fra en advokat firma at jeg har hentet en pirat film smiley men den slap jeg for heldigvis

• #12   3. aug 2018 plejer at hente i 720 eller 1080 og bliver gerne ned på 4.2 gb i film størrelse

• Bjerggaards

#13   3. aug 2018 De bliver vel afspillet perfekt på din computer ik?
    For tror mere på at problemet ligger i forbindelsen, end software fejl

• #14   3. aug 2018 har skrevet med stofa router blev ny opdateret det virkede heller ikke.
    nu har jeg prøvet at skrive en mail til google support hvis det ikke virker så er det en nul stilling af pc

• Bjerggaards

#15   3. aug 2018 Har du prøvet at tage en speedtest?
    www.speedtest.net

• #16   4. aug 2018 har fået kontakt med google hvis man åbner sin videostream og trykker på hjælp vil den automatisk lave en lock på programmet som man så kan sende til dem så skulle de kunne løse problemet

Kommentér på:
chromecast ultra problem

Annonce