{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Forlaget Benjamin. tjek dette..!!! {{forumTopicSubject}}

bliver nok lidt langt, men læs hvis du abonnemere på vmax,boligmagasinet, M osv.

For nogle måender siden opsagde jeg mit abonnement på Vmax da jeg ikke fik det læst til den pris, måneden efter modtag jeg M (uden at have bestilt det) med en hat og hele svineriet, tænkte ikke mere over det, men måneden efter kom bladet igen da jeg så ringede til dem, sagde hun at jeg havde betalt den forkerte side, men hun ville anullere det nu!. Der ville bar lige komme 1 eller 3 mere (kan jeg ikke huske) som jeg skulle betale for, så var jeg helt ude af det. Tænkte lidt over det og betalte da jeg ikke kunne huske om jeg havde bestilt, kom jo meget i tvivl det var jo mæsten 3-4 måneder siden, men idag fik min kæreste samme problem, modtog "Boligmagasinet" ringede igen, og underlig nok hvade hun også betalt den forkerte side (skal siges hun er MEGET omhyggelig hvad hun bestiller og betaler af regninger og bladet var tilmeldt PBS) men den søde dame sagde at hun havde betalt den forkerte side, tror jeg ikke en skid på, men kunne jo være sket.

Så ville høre om der er andre der ved en "fejl" har modtaget blade "ved at betale den forkerte side" og er "tvunget" til at betale selvom de faktisk ikke har bestilt og ville i betale eller "rende dem langt op i R..."

skriv da jeg gerne ville høre om det faktsik var en salgs måde for Forlaget da jeg mener at sådan en fejl ikke burde kunne ske ret meget mere end 1 gang.

mvh Mads

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forlaget Benjamin. tjek dette..!!!
Kommentér på:
Forlaget Benjamin. tjek dette..!!!

Annonce