Penge tilbage i 7/11 Penge tilbage i 7/11
Hey BG helt off topic
jeg har købt nogle høretelefoner i 7/11 og de virker ikke mere, efter 3-4 ganges brug...
men 7/11 vil ikke tage dem tilbage? de siger jeg skal kontakte producenten og alt muligt? producenten har ikke engang et nummer, og det er en italiensk virksomhed..
kan det passe de ikke bare skal have den retur?
jeg sagde til dem at jeg bare ville have mine penge, og så må de sku selv ligge og slåsse med producenten, det er jo stadig 7/11 der har solgt dem?
feb 2017
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 154
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.260
De må ikke bare henvise dig til en producent - med mindre det havde været lettere for dig. Jeg købte fx engang et Samsung tv og fik at vide, at jeg sagtens kunne komme i Elgiganten, hvis der var noget med det, men at de anbefalede mig at kontakte Samsung direkte. Det skyldtes, at Samsung så ville hente tv'et og opstille et låne-tv i reparationsperioden. Så kan det give mening at springe butikken over. Men jeg går ikke ud fra, der er tale om et voldsomt dyrt produkt i dette tilfælde, hvor en sådan service vil kunne forventes?
https://www.forbrug.dk/artikler/forbrug/test-og-raad/forbrugerguides/reparation-eller-ombytning/saelger-henviser-til-producent-eller-importoer/
feb 2017
jul 2017
Følger: 3 Følgere: 332 Emner: 80 Svar: 870
Du kan ikke sige, om de ikke kan fikses og kræve handling ud fra det, butikken kan dog sige de ikke kan fixes og give dig et sæt nye eller pengene tilbage, hvis de lyster. Men igen, ikke dit valg, hvordan sagen skal varetages.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3318 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.283
feb 2017
jeg har købt et produkt som ikke virker, så må de løse problemet, hvordan de gør er jeg ligeglad med, det skal bare ikke blive til mit problem
feb 2017
det er ikke fordi jeg går op i 150 kr. bare rolig, min gamle bil blev påkørt og totalskadet, derfor var jeg tvunget til at tage bussen i ca en uge... derfor købte jeg nogle høretelefoner da det er kedeligt at sidde i bussen, her i kbh. brugte dem 3-4 gange og gav dem så til min kæreste, og så gik de i stykker efter hun havde brugt dem 1-2 gange.. hun prøvede så at bytte dem til nogle nye men det ville 7/11 ikke, så derfor tog jeg derned, det kan simpelthen ikke være rigtigt at sådan en stor kæde, skal snyde mig for sølle 150 kr? derfor går jeg op idet, synes det er elendig service, og de skal ikke tro det kan slippe afsted med ikke at erstatte/betale.
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 905
jul 2017
Følger: 3 Følgere: 332 Emner: 80 Svar: 870
feb 2017
det er de der høretelefoner som er in ear, og der sidder sådan en forgrener som deler indgangskablet op i 2 kabler, et til hvert øre. og der var en løs forbindelse i den forgrenning
Penge tilbage i 7/11