{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn af lastbil v8
  • #1   16. nov 2006 Nu kender jeg ikke reglerne for Lasbiler, men jeg kunne ikke forestille mig at de ville lade den gå igennem, der er jo ret skrappe regler for hvor meget en bil må larme

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #2   16. nov 2006 Så længe dine vinduer er lukket er det ikke noget problem men du kan jo selvfølgelig godt høre den men du har jo også støj fra så meget andet som radio og walkie

• #3   16. nov 2006 Benny: for min gamle vognmand han have en scania os som brølet ret godt han blev ringet op af politit at han skul få det lavet iorden eller blev den kaldt til syn.
    så tror kun de må være som du får dem.
    Ikk noget med mere larm:)
    selvom det er lidt synd for lyder fame godt når der kommer sån en v8er som brøler lidt mere:)

• #4   16. nov 2006 Du skal nok finde dig en anden udstødning da især v8'eren nok kun lige går igennem syn med en normal potte.. Kender en nystartet vognmand der bare fandt en gammel original og satte på til efter syn, og den gik kun lige igennem... Det er vidst noget med du ikke må ligge ret meget højere end 100 db, og hvis din laver den lyd jeg tror den gør (Fed lyd !! ) så er den over.. smiley

• #5   16. nov 2006 Der kan du ikk... Min gamle 143er havde vi lavet et y rør så vi kunne bulderbassen fra med den godtog de ikk ved syn... Men den er god når strisserne stopper dig.... Det kræver bar et spjæld fra en motorbremse så det går genem potten i stedet når du slår det fra...

VABIS V8 STYRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• #6   16. nov 2006 De går meget op i lydstyrken nu.. I herfølge, kommer 144-164-r500 ikke ind i synshallen hvis de har modificerede udst.. De er gået helt amok..

Kommentér på:
Syn af lastbil v8

Annonce