{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Bilgalleri Reglsæt og derom. {{forumTopicSubject}}

Mit syn om sagen vedr. indlæg om mp3 filer:

Hvis folk har lyst til at downloade musik er det vel fint nok. Det er vel deres egen sag i sidste ende. For mange forum regler kan også føre til overkontrol. Det kan jo ende med at blive som ofir. Hvor admins har friheder til at kunne banne hvem de lyster for et godt ord.

Personligt synes jeg det er lækkert nok at læse om hvad der spilles rundt omkring hos de forskellige. Giver da nye tanker når pladesamlingen skal gøres større.

Så kan i som Bilgalleri admins vel modagumentere med: Ja men det behøver jo ikke forgå på vores forum. Og jeg er da enig. Men der er vel heller ingen grund til at gå i for små sko. Når en person spørger om et stykke musik. Er det gætteri som afgører om han efterfølgende løber ned og køber pladen eller bare er ude på info til at kunne downloade mere mp3 via internettet ulovligt.

Når det så er sagt så synes jeg at: HVIS og kun HVIS der ud af teksten direkte eller inddirekte hentydes til deling af ulovligt software eller musik bør der skrides ind og ikke før. Da det er til mere skade end gavn for os alle.

Obryan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilgalleri Reglsæt og derom.
Kommentér på:
Bilgalleri Reglsæt og derom.

Annonce