{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Kæft jeg kunne smadre den idiot...!!!! {{forumTopicSubject}}

Det ikk så længe siden jeg fik fri fra arbejde, så kørte jeg lige vej af en butik også der jeg kommer ud er der kommet en stor bule i forskærmen og blink lyset er gået i stykker og forkofangerne er der næsten igen maling på osv osv Fuck den idiot de kan fanme godt ligge ders nr eller vente til man kommer ud...!!!! mit sure op stød idag...!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæft jeg kunne smadre den idiot...!!!!
  • #1   20. nov 2006 Ja det er altid en bitter oplevelse og noget vi alle frygter, kan fandme ødelægge hele dagen....øv smiley

  • #2   20. nov 2006 Sån en idiot.

  • #3   20. nov 2006 Nedtur....!

  • #4   20. nov 2006 Fuck hvor neder.. Ik nogen der så det?

  • #5   20. nov 2006 Kæft du er uheldig :-| Først det skide rådyr og nu det der, satme for latterligt!

  • #6   20. nov 2006 ja det surt.. der var en indvandre kvinde som smadre sin indkøbs vogn ind i min.. så det ud a en rude.. og da jeg kom ud så var hun smuttet..

  • #7   20. nov 2006 ja velkommen i klubben kan jeg kun sige... jeg fik totalt skadet min nuo i lørdags... fik trykket B-stolpen så meget at det ik kan betale sig og lave det smiley
    en eller anden klaphat bakket ind i mig og kørte væk... !


  • #8   20. nov 2006 oplevede det samme og heldigvis spurgte jeg mig rundt på parkeringspladsen og ja, en havde sgu taget nummeret på dytten og jeg fik det fixet på hans forsikring plus politiet tog en snak med ham...
    Men prøv at køre forbi den næste uges tid omkring samme tidspunkt og find en bil der matcher i farven og kik efter skrammer på hans bil og resten tager politiet og forsikrings selskab sig af. PS: Finder du bilen med skrammerne så plejer det at hjælpe hvis du har et godt vidne...

    DØD ved kølle for sådan en idiot


  • #9   20. nov 2006 Jeg føler med dig. Alle 3 gange min bil har været nylakeret har den fået buler/ridser første gang jeg handlede i den.
    MR2 kommer ALDRIG mere med ud og handle, nu er den endnu engang nylakeret, så kan de fandme smadre Spasseren istedet!


  • #11   20. nov 2006 Kasper B - Paranoid. Men jeg gør det samme når jeg stiller MR2'eren.

  • #12   20. nov 2006 kæft hvor skod.. da jeg kører hjem fra arbejde er der en der har pakeret en rød bil lige ud for en forretning så jeg kører lige ind i hans skærm so får en bule i min bil.. øv hvor folk parkerer.. DET GAS... skod folk ikke ligger navn og nummer når de laver sådan noget lort

  • #14   20. nov 2006 Der var så en spasser der valgte at smadre en ølflaske for fuld hammer ind i bagruden på min vogn her i weekenden. Jeg holdte hvor jeg altid holder (og har gjort i ½ år) og da jeg skulle rulle en tur i går eftermiddags, opdagede jeg så at min bagruden havde inkasseret et hul på størrelse med en knytnæve i toppen af ruden.

    Samtidig har spasseren valgt at kaste den så hårdt at der er kommet en bule i selve bagklappen lige overruden, så den skal rettes ud og males.
    Der var glasskår på instrumentbrættet oppe ved forruden, så hårdt er den kastet...

    Det er så 3. gang i min elskede bils ½ års levetid, den er blevet skadet og aldrig af mig selv...

    1. Min far bakkede på en stolpe da den var 8 dage gammel = lakering af bagkofanger

    2. En klaphat i en hvid Golf 2 valgte at skubbe sin bil baglæns (MENS HAN SAD I DEN), da den ik ku starte og det gik ud over min højre bagdør, bagskærm og bagkofaner (igen)...

    3. Og så ovennævnte hældelse her i weekenden...

    Desuden er der en eller anden klovn der har valgt at bakke ud fra parkeringspladsen ved siden af min bil (også her i weekenden) og sandsynligvis skrabe sit kofangerhjørne henad siden i venstre side, hvilket resulterede i lette buler i venstre bagdør og venstre bagskærm, så det skal også laves...

    Jeg ka blive så eddikebitter over folks mangel på respekt for andres ting.

    Hvis de ikke kan håndtere deres lortespand i nærheden af andre folks biler må de fandme parkere på en mark, langt væk fra os andre civiliserede mennesker...

    I´m out.....


Kommentér på:
Kæft jeg kunne smadre den idiot...!!!!

Annonce