477 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "come on! vis"
Aalborg i aften!
Altså. Forslaget om hvor der skal ræses i aften, går jo efter al sandsynlighed på Støvring. Jeg synes lige jeg ville skrive et par linier med forslag til hvordan vi kunne gribe det an. 1. En po...
Altså. Forslaget om hvor der skal ræses i aften, går jo efter al sandsynlighed på Støvring. Jeg synes lige jeg ville skrive et par linier med forslag til hvordan vi kunne gribe det an. 1. En po...
Skrevet af: Dr. House - 3. aug 2007
Striben-Esbjerg den 28/3-08
Smider lige det her ind, som Striben-Esbjerg's Crew-Formand har skrevet, rigtig godt skrevet af ham. Altså. Forslaget om hvor der skal ræses fredag aften, går jo efter al sandsynlighed på havnen v...
Smider lige det her ind, som Striben-Esbjerg's Crew-Formand har skrevet, rigtig godt skrevet af ham. Altså. Forslaget om hvor der skal ræses fredag aften, går jo efter al sandsynlighed på havnen v...
Skrevet af: Jonas M - 28. mar 2008
Striben Idag?
Ja er der noget idag, vis ja så come on gutter lad os stramme op og fyrre den af idag på striben
Ja er der noget idag, vis ja så come on gutter lad os stramme op og fyrre den af idag på striben
Skrevet af: Mr G - 27. jun 2008
Spar penge på din forsikring
feb 2005
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 674
Karlen går om bag laden, går hen til malkepigerne og siger:- Bonden siger, at jeg skal gennem kneppe jer begge to når i er færdige med at malke.
Hvortil malkepigerne siger :- Det tror vi ikke på.- Så hør selv.
Karlen råber højt: SKAL DET VÆRE DEM BEGGE TO?
Ja selvfølgelig din idiot. Hvem nøjes med een!!!!
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 190 Svar: 1.941
sep 2003
Følger: 228 Følgere: 1870 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.355
loool
feb 2005
okt 2004
Kunne jo godt ha været at du havde hugget den.
feb 2005
okt 2004
De går så ind til manden og forklarer, hvad der er sket og siger: "Selvom det nok lyder mærkeligt, så tror vi altså, at lidt oralsex ville hjælpe hende ud af komaen."
Manden er skeptisk, men de lover ham at trække gardinerne for, og overbeviser ham om, at det er værd at forsøge. Manden går endelig med til det og går ind til konen. Efter nogle minutter er linjen på konens skærm fuldstændig flad ingen puls - intet hjerteslag...
Sygeplejerskerne løber ind til hende. Da de kommer ind, står manden med bukserne nede om knæerne og siger "Jeg tror altså hun blev kvalt..."
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 29 Emner: 140 Svar: 2.565
Pludselig kommer der en spritny BMW 645. Ud stiger en fyr i Hugo Boss-habit, Gucci sko, Ray-Ban solbriller og et YSL-slips og råber til bonden:
Hvis jeg kan regne ud, hvor mange får du har, må jeg så få et af dem?
Bonden kigger på fyren og svarer:
Det er OK med mig!
Fyren tager sin IBM Notebook frem og åbner den på bilens motorhjelm.
Ved hjælp af Nokias seneste 3G-telefon kobler han sig op på en NASA-side på Internettet.
Han kontakter et GPS-sattelitnavigationssystem, henter den eksakte position, og giver data videre til en NASA-sattelit, der scanner området med et højopløsningskamera.
Så åbner han digitalbilledet i Adobe Photoshop og eksporterer det til Image Processing Facility i Hamburg.
I løbet af få sekunder får han en e-mail på sin Palm PDA med teksten:
"Picture processed and data stored".
Derefter logger han sig på en MS-SQL database via ODBC og henter et avanceret Excel-regneark.
Han kopierer de mange data fra billedet ind i regnearket, og kort efter kan han udskrive en 4-farvet rapport på 150 sider på sin miniature-hightech-Colorlaserprinter.
Fyren kaster et blik på sidste side og siger:
Du har nøjagtig 1586 får!
Det stemmer, siger bonden, så må du tage ét af fårene.
Bonden står og betragter fyren, mens han udvælger sig ét af fårene. Manden forsøger derefter at bakse det udvalgte dyr ned i bagagerummet på BMW`en.
Så siger bonden:
Hvis jeg kan sige præcist, hvad du arbejder med, kan jeg så få fåret tilbage?
Fyren tænker sig lidt om et øjeblik og accepterer så.
Du er IT-konsulent! siger bonden.
Det er rigtigt, hvordan kunne du vide det? siger fyren
Det var ikke så svært. Du er kommet uden nogen har ringet efter dig, du skulle have betaling for noget jeg allerede vidste, på et spørgsmål jeg ikke har stillet, og så har du brugt en masse ressourcer.
Desuden har du ikke en klap forstand på det forretningsområde, du udtaler dig om...
Så vær lige så venlig at åbne bagagerummet og giv mig min hund tilbage...
feb 2005
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 12 Emner: 103 Svar: 1.431
okt 2004
To mænd står på et offentligt toilet. Den ene holder begge hænder presset mod sit hoved. - "Kan du ikke hjælpe mig med at trække lynlåsen i mine bukser ned?" Spørger han den anden. Den anden tror, at han har et eller andet handicap og trækker lynlåsen ned for ham. - "Og måske vil du trække min penis frem og holde den, imens jeg tisser?" Den hjælpsomme mand gjorde endnu engang, som han blev bedt om, men et øjeblik efter kom han til at se på den blottede penis og udbrød straks: - "For helvede da. Den er jo fyldt med betændte sår over det hele." - "Ja, det ved jeg," sagde ham der holdt sig til hovedet. "Og så længe jeg ikke ved, hvad det er, så vil jeg ikke selv røre ved den."
nov 2006
Følger: 55 Følgere: 61 Biler: 2 Emner: 133 Svar: 1.995
lokation, ens mobiltelefon opholder sig på.
Anede ikke disse oplysninger var tilgængelige. Husk at skrive +45 foran.
http://www.geomobiles.net
sep 2003
Følger: 23 Følgere: 24 Biler: 10 Emner: 152 Svar: 753
hahqa
dec 2005
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 551
"din tissemand er jo helt skæv",
den anden:
"ja men så skal du se min søsters den er helt smadret"
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 571
okt 2003
Følger: 233 Følgere: 238 Biler: 5 Emner: 29 Svar: 637
okt 2003
Følger: 95 Følgere: 94 Biler: 10 Emner: 66 Svar: 744
Hvortil han svarer jo, men skal vi ikk lige ordne fingerne først.
maj 2005
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 152 Svar: 792
Svar:
Der er ingen der tør brænde den
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 271 Svar: 5.508
Tre mænd kommer hen til himmeriges port, og Skt. Peter lukker den første ind og beder ham forklare hvordan han døde.
Jo ser du, jeg bor på 25. etage, og da jeg kom hjem i dag, lå min kone i sengen ved højlys dag.
Jeg fik selvfølgelig straks mistanke om at hun havde haft herrebesøg. Så jeg kiggede under sengen, i skabet og hvor man ellers plejer at lede, uden at finde ham.
Så jeg gik ud på altanen, og der hang skiderikken i fingerspidserne ud over kanten. Grebet af raseri bankede jeg løs på hans fingre uden at han gav slip.
Jeg for ind og hentede hammeren, og bankede løs igen, han faldt også ned men landede i en busk og overlevede.
Så gik jeg ud og hentede køleskabet og kastede efter ham, og det døde han af.
På grund af ophidselsen fik jeg selv hjertestop og døde altså.
Det måtte skt. Peter indrømme var en fæl måde at dø på, så han blev lukket ind.
Så kommer den næste ind:
Jo, ser du jeg bor på 26. etage, jeg tager hver dag 25 armbøjninger og 20 engle hop ude på min altan.
Men i dag da jeg var i gang med mine engle hop røg jeg ud over kanten på altanen, jeg nåede dog lige at gribe fat på 25. etage.
Efter det kom der en galning og bankede løs på mine fingre, jeg skreg selvfølgelig om nåde, men han løb ind og hentede en hammer, og bankede videre til jeg slap.
Jeg landede heldigvis i en busk, og lå der uden at kunne bevæge mig. Men jeg var i live, det var det vigtigste.
Desværre var det ikke nok for galningen, så han smed et køleskab efter mig, og det døde jeg af.
Det var en fæl omgang så han kommer også ind.
Så bliver det den tredje og sidste mands tur, og Skt. Peter spørger: Nå, hvordan døde du så?
Jah, det er en lidt pudsig historie...men prøv at forestille dig det her: Jeg sidder splitternøgen og gemmer mig i et køleskab....
dec 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 84 Svar: 1.148
feb 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Biler: 1 Emner: 163 Svar: 5.931
så siger lægen: ja dine øjne er meget overfølsomme overfor peberspray
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 13 Emner: 37 Svar: 337
Blowjob med håndtag hahahahah
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.539
Men når den var i slap tilstand stod der bare WY.
Så en dag, da han stod og ladede sit vand på et offentligt toilet, kom der en kæmpe, sort mand, og stillede sig ved siden af ham. Den unge fyr kiggede ned, og så at der også stod WY på mandens pjort. Begejstret spurgte han den store mand, om der også stod WENDY på hans, hvorefter manden svarede med jamaicansk accent, no man, mine says "WELCOME TO JAMAICA AND HAVE A NICE HOLIDAY"
come on! vis mig jeres jokes!!