{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Tåbe opdrager på lastbiler {{forumTopicSubject}}

Beklageligvis har jeg endnu en øv historie til jer fra chauffør livet bag rattet på en lastbil.

90 kilometer i timen.. motorvejen ser fin ud, trafikken er ikke voldsom, og god plads. Alligevel trækker en ford stationcar ind foran mig. Bremser, så vi lander på 80 og bliver ved med at køre 80. Trækker ud for at overhale idioten efter at have blinket af ham så mange gange han havde helt diskotek i bagspejlet.

Spaden giver gas, og giver mig fingeren. Hvis det rager folk så meget at lastbiler kører 90 istedet for 80 som de må. Skal de da prøve at sidde bag rattet på en, når man som chauffør ved at man kun lige og lige kan nå det man skal før dagen er væk i forvejen.

Dumt træk. Langt de fleste chauffører kører 90 idag. Det letter trafikken en smule og man kan mærke man kommer frem af. Istedet for at have så ondt i røven over andre og bremse dem skulle man indse at der nok var en grund til farten holdes på de 90. Er desuden blevet stoppet mere end en gang på motorvejen af politikontrol som absolut intet sagde til min 90 km´t køreskive. Det er helt normalt.

Hvad synes i ? - personligt synes jeg det er åndsvag opførsel. Specielt da han så blæser derud af bagefter med 150 for at prøve på at bevise hans pointe, og i selv og samme bryder loven.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tåbe opdrager på lastbiler
Kommentér på:
Tåbe opdrager på lastbiler

Annonce