FUCKING Indbrug i bilen i nat ! OPDATE {{forumTopicSubject}}
Så skete det fandme for mig os !!
De har stjålet min forsstærker og Sub, af mærket Magnat . De har banket begge låse inde i højre og venstre side, med uden held, så har de smadret bagruden, i føresiden. De har bare været ihærdige, for at komme ind !
( Billeder kommer )
det kræftedermande utrolig, at sådan nogle fucking små snotvalpe ikke kan lade ens ting være. . Jeg kan love for hvis jeg finder ud af hvem det er, så får de lov til at smage fars Alu bat langt op i maven på dem selv ..
De papkasser der stod i bagagerummet sammen med anlæget, havde de stillet ligeså fint ved siden af bilen ..
Plus, at de ikke har pille kablerne stille ud, de har flået det ud .. Så det ene phono kabel er knækket i forstærkkeren kan man se ..
Dette skete i Slagelse .
Forssat god Lørdag
OPDATERING D. 28-11.06. Har fået bilen tilbage fra Mekanikeren idag .. Nyt nøgle sæt, plus rude .. PLUS ( Jeg havde IKke set det ) en mindre opretning af BEGGE døre, de havde altså også prøvet at komme ind der ! Ved at BRÆKKE dem op ..
Jeg kalder Dig, Jer eller hvem FUCK i nu er, for det største armatøre, både prøve låse og at brække dørene op .. Plus ruden, i så kom igennem !
Plus , at radioen kun sad i de sidste par "taps", så der manglet engentlig kun det sidste knæk !
Men hold øre og øjne åbne, der er tale om Sub og forstærker fra Magnat, af serien Rock !
http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?p=594727&highlight=#594727
Lasse !
nov 2003
Følger: 67 Følgere: 65 Biler: 9 Emner: 20 Svar: 87
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.813
Føler med dig
jul 2003
Følger: 87 Følgere: 84 Biler: 3 Emner: 228 Svar: 253
Martin M : Ja ? Der sidder jo låse pinde inde i bilen! Så de har til sidst ( Efter deres lange aamatøre forsøg ) smadret ruden, og stukket hånden ind og låst bilen op !
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 6 Emner: 914 Svar: 1.355
he he,,,,
(joke)
Håber fand'me du fanger de svin,,,, havde indbrud + hærværk mod 6-10 biler her i Virum i sidste uge,, stod og også i DGO (det grønne område)... heldigvis gik min bil fri,,, TAK HR. VIPER "SNAKKE" ALARM... he he
c",)
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 22 Biler: 5 Emner: 45 Svar: 706
Og når de så smadre det hele på den måde.
Det er til at blive gal over, bar ved at låse det...
Ka sgu godt forstå du er gal.
Dumme svin mann
FUCKING Indbrug i bilen i nat ! OPDATE