{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

køb af fiat uno turbo. {{forumTopicSubject}}

jeg ved fx. en a3 1,8 turbo er pisse dyr at forsikre, men er uno i samme prisklasse pga turboen?

eller vil den være billigere pga det er en ældre bil eller hvordan og hvor ledes?

mange siger sikkert "kontakt forsikringsselvskabet" men det gider jeg ikk, det er en bil jeg først anskaffer mig om et lille stykke tid, vil bare vide om der er nogen der har en idé til det smiley

go weekend.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af fiat uno turbo.
  • #1   1. dec 2006 Þ Copenhagen Performance Þ : prøv nu og drop dine dum smarte bemærkninger, kan ikk ringe derind klokken 19:30 på en fredag, og for det andet kunne det være der var en der vidste noget om det.

et forum er til for at få råd og vejledning, så klap lige i engang sømand.

• #2   1. dec 2006 Din pris er så forskellig, vi kan forsikre samme sted og jeg kan måske sparer 3000 ved at mine forældre er kernekunde der. Forsikring er ikke til og blive klog på, det svinger så meget.

"Gider ikke" Så er det fordi du ikke brænder for det. Ring til selskaberne og gå dem alle igennem, prøv hos det selskab hvor dine forældret er forsikret, og se om de kan lave dig et godt tilbud.

Gjorde jeg, og jeg får min 200sx til 7600 i ansvar, som førstegangs billist, det er baghjulstræk, turbo og den går ind som special bil. Var mine forældre ikke kernekunde der, så sku jeg ha bødet 16 K om året i ansvar.

Der kan du se forskellem og fordelene. Så ring rundt, kedeligt men nødvendigt

• #3   1. dec 2006 Gider ikke ringe rundt fordi det er fredag kl 19:30 men i samme indlæg skriver du at det er ikke en bil du vil købe forløbig....

Hey "sømand" den holder sku ikke.

Jeg kan få den for 3200 inkl. fuld kasko og friskade men er det noget du kan bruge til noget at få at vide..????

Kommentér på:
køb af fiat uno turbo.

Annonce