{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

En god historie {{forumTopicSubject}}

Sidste uge ringede jeg til min bank, lige for at få overført nogle penge, til ham der har lavet det airbrush på min FG´er.

Hun skulle selvfølgelig lige stille mig nogle spørgsmål, for at være sikker på, at jeg nu var den, jeg udgav mig for at være. Det går som det skal, og hun stiller mig så pludeligt et spørgsmål.

Spørgsmålet gik ud på, om jeg havde tænkt på evt, at låne flere penge, hvilket jeg først havde i sinde senere. Jeg svarer *Jo lidt, men ikke umiddelbart'. Hun fortæller mig så, at hvis jeg havde lyst, så skulle jeg bare sige til, så kan det sagtens lade sig gøre.

Af ren nysgerrighed spø´r jeg hende ad, hvor mange jeg egentlig kan låne, bare uden videre, hvorpå hun så fortæller mig, at jeg faktisk kan låne op til 60.000.-, og så ville de være på min konto iløbet af 5-10 min, og så behøver jeg ikke hæve min månedlige ydelse.

Hun gav mig lige lov til at tænke over det, så ville hun lige ringe tilbage lidt senere for svar.

Jeg anede ikke lige hvad pokker jeg skulle stille op, men eftersom jeg fik at vide, at jeg havde 14 dage til at fortryde det i, så takkede jeg pænt, ja tak til dem. =o)

Så nu er min jul sq´ reddet!!

God jul folkenz!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god historie
Kommentér på:
En god historie

Annonce