{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Sydfyn... {{forumTopicSubject}}

Ragnarok i sydfynsk natteliv

FYN: Politi, diskoteksejere og festarrangører er tilsyneladende magtesløse over for et stigende antal unge, der går amok i nattelivet.
Over alt på syd- og østfyn måtte politiet rykke ud til vold . Det var bare en af Overskrifteren i Fynsamts avis i Mandags..

Diskotek vil afvise indvandrere

RUDKØBING: 10-12 unge mænd af fremmed herkomst, formentllig fra Svendborg, skabte lørdag nat så meget ballade på Diskotek Ørsted i Rudkøbing, at diskoteket fremover vil nægtede »fremmede« adgang til d...

Læg mærke til der står 10-12 ...stykker...

Det var Aviserne der skrev det...Her er min forklaring vi var 4 Udlændninge og 4 Dansker der var taget i byen for at hygge og på (´Langeland) Når men da vi kommer ind på diskotekt , begynder vi og danse lidt , drikker i cola og øl ..og lige pludselige er der en af de lokale der skubber til min kammi og vi begynder og diskuteren med ham og hans venner og dørmænden ,så går det galt da der er en af de lokale der slå en af mine venner i ansigtet ...Og så bliver der bare slås kamp . den slutter så og vi forlander stedet men næste dag siger de i radioen og tv at det var De fremmede der startet det hele og det kan godt nok pisse mig af og ejeren af det der disko kaster også al skylden på os ...Hvad synes i om sådan noget..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sydfyn...
Kommentér på:
Sydfyn...

Annonce