{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Søger værksted til filmproduktion {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri,

Jeg kommer lige her som en outsider og vil høre om I kan hjælpe mig. Jeg er nemlig på udkig efter et værksted, som jeg kan bruge som location til en kortfilm. Jeg vil høre om nogen af jer ligger inde med et fedt værksted eller lignende der kunne lånes ud et par dage til nogle filmoptagelser. Værkstedet skulle helst være i maks en times kørsel fra København. Hvis ligger det ligger i Storkøbenhavn ville det bare være endnu bedre.

Filmen handler om de spændinger, der opstår mellem en gruppe teenagedrenge, når en enkelt pige inviteres med til deres drengeaften.

Optagelserne finder sted d. 13. december 2018, med forberedelser d. 12. december. Så det skulle være muligt, at vi kunne være der hele dagen begge dage.

Filmen er skrevet af mig, Esben Sloth og instrueres også af mig. Da jeg selv kommer fra langt ude på landet i midtjylland vil jeg gerne prøve at genskabe lidt af den stemning fra da jeg voksede op. Resten af holdet og skuespillerne er en blandet skare, der alle bor i København. Vi er et ungt lille hold som arbejder professionelt med film og filmen skal bl.a. bruges til at søge ind på Den Danske Filmskole. Vi har dog også planer om at sende den til filmfestivaler rundt omkring i verden.
Vi arbejder alle ulønnet, da der er fokus på udvikling og dygtiggørelse. Derfor er budgettet også minimalt, men hvis du har det helt perfekte sted og simpelthen ikke kan gøre det gratis vil vi også gerne høre fra dig.

Jeg håber nogen af jer synes det kunne være sjovt at være med og gerne vil støtte et lille ambitiøst projekt. I såfald må i meget gerne kommentere nedenfor, eller sende en mail til mig (gerne med billeder) til esbenssloth@gmail.com.

Jeg har vedhæftet et billede som viser lidt hvad jeg tænker med værksted.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Bedste hilsner,
Esben Sloth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger værksted til filmproduktion
Kommentér på:
Søger værksted til filmproduktion

Annonce