{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værksteds lift
  • #2   10. jan 2019 På jobbet som pladesmed har vi 3 gode gamle 1søjlede med H og så en lang smøregrav smiley
    Derhjemme har jeg også en lang smøregrav og så en Nima saxlift til 2800kg der løfter 140cm til bremser og lignende smiley

Var der frit slag på alle hylder uden tanke på pengetanken, så var det en 2søjlet lift med stempler i gulvet der kom i derhjemme og en 1søjlet med U evt.

• #3   10. jan 2019 man vælge lidt alt efter, hvilket arbejde man skal lave,

da der altid er steder man ikke kan komme til, uanset hvilken lift man arbejder med.

• #4   10. jan 2019 4 søjlet med 2 donkrafte og en etsøjlet med u-hovedet det er et godt setup syntes jeg

• #5   10. jan 2019 hjemmer er jeg mest glad for min kartofler kælder.
    dog mangler der en donkraft. så er nød til at løfte bilen før jeg fjerne pladerne.

men der kan man kommer hele vejen rundt.

dog lidt træls og skal sidde ned på en stol og lave bremser, da der ikke er for meget plads på den ene side.

men igen. komme helt and på hvad manager lave om det ene eller det andet er godt

• #6   10. jan 2019 Er til lift på job. Har en 2 søjlet uden bundramme som kører ret hurtigt og støjsvagt. Men det firma der har lavet service på den har smurt med forkert fedt og ødelagt spindler og slæder. Så skal laves for 16 tusinde. Vil de ikke ofre på liften. Så de vil sætte en sakse lift op som koster en del mere og ikke bliver fræset plant med gulvet.

• #7   11. jan 2019 Jeg har en 4 tons 2 søjlet hydraulisk lift, den er ikke god til rust i paneler, eller arbejde inde i bilen.
    Jeg syntes at lifte med kæde og spindler tit går i stykker og er dyre at reparere på.
    4 søjlede har jo også sine begrænsninger.
    Det samme har 1 søjlede jo også., på flere områder, selv om det er u hoved på.

• #8   11. jan 2019 hvad er u hoved?
    på en 1 søjler lift?

• #9   11. jan 2019 Dennis, det er hvor at liften I princippet er en meters penge længere nede end gulvet og så er der et "hul" til eksempelvis at pille kardan og udstødning ned i imellem liftarmene smiley

• #10   11. jan 2019 Sådan en

profilbillede
  • #11   11. jan 2019 ok på den måde

• #12   12. jan 2019 Jeg på mekanisk værksted. Så skal ikke lave rust. De har fået tilbud på at få skiftet begge spindler for 16000. Liften er kun ca 6 år gammel. Og fejler intet andet. Det vil de ikke ofre. Men vil købe en sakselift med brede ramper. Så får problemer med at arbejde under bilen. Og laver også el biler hvor batteripakken ligger under bilen. Dem kan jeg med sakseliften ikke få ned.

Kommentér på:
Værksteds lift

Annonce