{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Køb af BMW e60 530d automatgear {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri
Har forelsket mig i sådan en 530d, så ville jeg vide om der var nogle sygdomme man skulle vide inden man købte den. Har fundet en der har gået 273.000, som jeg er rigtig interesseret i. Er det sikkert, bilen er ikke tunet eller forskruet som mange efterhånden er blevet. Håber nogle vil komme med deres mening...
På forhånd tak????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af BMW e60 530d automatgear
  • #1   20. mar 2019 Den sidste E60 jeg havde, var en 530D Steptronic der havde kørt 430.000km og passet i hoved og røv. Egr/dpf off og chippet til 290hk. Kørte fantastisk. smiley
    Men sørg for den er holdt iorden, hvis hele undervognen står for udskiftning, kan du hurtigt blive en fattig mand.

    Km tallet i sig selv siger INTET om bilens stand, derimod en fyldt servicebog overholdt til tiden, diverse kvitteringer på udførte ting og styr på det hele, er langt vigtigere end om den har kørt 200, 300 eller 400.000km.


  • #2   21. mar 2019 jeg er en fattig mand;) men tak svar, er undervognen da noget som går til på dem. synes bare det er svært at finde nogen der ikke har gået 400. 000

  • #3   22. mar 2019 Alt bliver slidt når det bliver brugt. smiley De fleste af undervogns delene på bmwerne er nemlig lavet i aluminium, så de koster lige lidt mere end alm undervogns dele til en skoda f.eks smiley
    Og hvis man ikke får udskiftet løbende, vil der pludselig være en masse på en gang der skal laves. Derfor, find en med historikken iorden. smiley Km er ikke så væsentlig.


  • #4   22. mar 2019 Hvis du er en "fattig mand" så er en E60'er nok det rigtige valg. Den har aldrig været kendt for at være et billigt bekendtskab. Der er E39 meget bedre..

    Du kan aldrig være sikker på den ikke har været kørt hårdt eller har været tunet og har set en del der har været spoler i km. Men hvis du få en go dokumentation for service og vedlige hold. At bilen virker go og sund, bunden ser fin ud, diverse bøsninger ser sunde ud og du det føles rigtigt i maven. så køb den


Kommentér på:
Køb af BMW e60 530d automatgear

Annonce