{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Milltek moter lampe {{forumTopicSubject}}

Hen siste weekend installer jeg en milltek kat og pote har osse en manifold men efter morer lampen lyser er jeg bekrymetert fo og skifte man for jeg er bekrymert for lambesonden ved manfolden da jeg ved det er den vigtige med blanding forhold da nr 2 kun tjekker Katen
hvad kan det være pga den nye kat eller ødelagt sensor .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Milltek moter lampe
  • #2   19. apr 2019 Da du monteret den nye kat der genbrugte du vel lampasonde/varme sensor igen ikke?. for har set sådan noget taget skade ved at blive skrue ud og i igen. Der skal ikke altid så meget til. selv små slag kan gøre det. Men tester på så kan du se om der er fejl på 1 eller 2 varme sensor lampasonde.

  • #3   19. apr 2019 Det er koden den spørger ud og ja jeg kenbrugte og ja der skulle varme til og få den af

    profilbillede
  • #4   19. apr 2019 okay så har den sikkert tage skade. den Kan nu godt tåle en hel del varme.Men den har ikke godt af at blive vreden i vis man tager godt fat i den for at få den af.

  • #5   19. apr 2019 Den var varmet op og så en fast nøgle over så et rør over nøgle men den er nok død som du siger.
    Men har jo set andet ha problemer med skifte med sports kat


  • #7   19. apr 2019 Men har set men kan tjekke om de virker multimeter på og så de 2 sorte ledning og se om der er gememgang

  • #8   19. apr 2019 Det er varmekredsen den er gal med i sonden..en sliddel sådan en sonde. Du kan ohme modstanden i de to hvide ledninger,,, kan ikke huske hvad den skal være, men der skal være gennemgang. Kan også ske det er sikringen til varmekreds der er sprunget

Kommentér på:
Milltek moter lampe

Annonce