{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Udlejning af hus? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens, jeg står og skal flytte til vestsjælland (Dianalund området) Og vil høre om der er en som kender nogen der lejer huse ud dernede ad? Det ville være en stor hjælp, da der desværre er 2-25 års ventetid i deres boligforening dernede, og har sq ikke lige penge til at købe hus... håber der er en som kan hjælpe... på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlejning af hus?
  • #1   7. jan 2007 kender en røvfuld polakker vi arbejder sammen med på en byggeplads,var det noget?...
    jo flere der bor der,jo billigere er det jo for dem.. smiley bor i dianalund.

• #2   7. jan 2007 hehe, ellers tak... min kæreste og søn skal også med derned ad nemlig...

• #3   7. jan 2007 dennis!..... var for sjovt smiley arbejder med polakker for tiden,og de skulle fandeme dø,hold kæft de hjernedøde de mennesker... held og lykke med og finde noget...

• #4   7. jan 2007 Det røde lyn--> Nej vil skam ikke leje et hus i 25år..
    25 år er hvad deres ventetid er i boligforeningen. jeg vil bare leje et hus, indtil jeg får råd til mit eget..
    --> Furious, har tjekket den blå avis, men der var desværre ikke noget... ellers godt bud, var også det første jeg gjorde.

• #5   7. jan 2007 Dennis O
    Hvad med at kontakte lokal avisen dernede og få dem til at sende et eksemplar op til dig?
    Der er vel annoncer om udlejnings boliger som i alle andre lokal avsier?

Mvh Chris

• #6   7. jan 2007 Michael, aah.. så faldt fem øren... men hey, man ved sq aldrig, der er nogle mennesker der måske ville have ment det seriøst jo.. hehe smiley
    --> Furious, har jeg prøvet, men det gav sq heller ike nogle resultater desværre... tror det nemmeste er hvis man er heldig og møde en der kender nogen mennesker der kender nogle flere mennesker, som måske kender en der lejer ud...

• #7   7. jan 2007 Christian G--> det var sq egentlig en god idé, havde ikke lige tænkt på at ringe og bede om at få tilsendt en avis... tak for det... men hvis der nu er som kan skaffe et hus til udlejning dernede, må i meget gerne stadig skrive...

• #8   7. jan 2007 Dennis O
    Gjorde jeg da jeg skulle til Sønderborg og studere et par år. Ringede og fik tilsendt et eksemplar. 20min efter havde jeg op til flere boligere på hånden. Altid godt at have nogen at vælge udfra og så tage ud og se på dem engang man er dernede for at kigge jo..

Held og lykke

Mvh Chris

• #9   7. jan 2007 Kig på www.lejebolig.dk
    Der er fremleje af både huse, lejligheder og værelser smiley

• #10   7. jan 2007 Furious--> Nej det er det sq ikke, og det er jo ikke fordi at dianalund ligger nordpå, det ligger jo ved slagelse,

Cristian--> okay, det vil jeg prøve i morgen... og så vil jeg bare krydse fingre...

Masi -->ja, har heller ikke tænkt mig og betale for at komme ind på de sider, det er sq for dyrt... problemet er bare at jeg ikke lige kender nogen i dianalund, som kan hjælpe mig... ellers havde jeg også trukket i de tråde, men det behøver jo heller ikke være i selve dianalund, Verup niløse o. lign er skam også okay

• #11   7. jan 2007 René--> Har jeg prøvet tidligere... men der var heller ikke lige noget, ellers tak smiley

• Nicklas O
    Nicklas O Tilmeldt:
    jun 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #12   23. jun 2018 Tjek https://findenbolig.dk der har jeg fundet mit hus smiley

Kommentér på:
Udlejning af hus?

Annonce