Rejsekammerat/roadtrip-event søgeportal {{forumTopicSubject}}
Hej Bilgalleri
Jeg har gået med en ide om at starte en webside, der kan hjælpe med at strukturere roadtrips, og hvor man som privat bruger, kan oprette et roadtrip-event med annonce, så andre bilentusiaster der søger eventyr kan finde og deltage i ens roadtrip, evt mod betaling.
Brugeren styrer selv eventet, og om prisen kun skal dække omkostninger, eller om der tjenes lidt på det.
Det kunne være alt fra en simpel, “vi har to frie sæder, skal du med til Auto-Stadt?”, til brugere der ville lave et “Gumball-style” event.
Ved i om sådan en side findes i forvejen, og tror i der vil være interesse for, at lave roadtrips med flere end ens vennekreds?
Blogger
Følger: 38 Følgere: 4394 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.081
Jeg har hørt om app'en RoadStr, som vist skulle kunne bruges til at organisere drives, hvor man kan tilmelde sig, og få besked når der er oprettet et event. Jeg har dog ikke prøvet den.
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.587
jul 2007
Følger: 36 Følgere: 127 Biler: 2 Emner: 159 Svar: 136
Blogger
Når jeg har været på sådan en tur, bliver feltet ofte splittet pga. trafik, og det er som regel papirkort med ruten jeg har fået, hvilket kan være lidt svært at håndtere når jeg ikke har en co-pilot med. Der er altid nogle der farer vildt, og kommer til checkpoints senere.
Tror godt der kunne laves noget fedt.
Blogger
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 6 Emner: 17 Svar: 47
Rejsekammerat/roadtrip-event søgeportal