{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.471 visninger | Oprettet:

McDonalds i Silkeborg - bvadr {{forumTopicSubject}}

Her er et uddrag af fra Midtjyllands Avis... VELBEKOMME


Burger - nu med bille
Kunde hos McDonald's fik sig en ubehagelig overraskelse, da der faldt en grøn bille ud af hans burger
Af Kenneth Husum

SILKEBORG: Appetitten forsvandt på stedet, da der faldt en bille ud af den burger, som 21-årige Mads Frank Andersen, Farre, lige havde købt hos McDonald's på Nørrevænget i Silkeborg.

Han var i søndags på udsalg med sin kæreste, og de stoppede ved McDonald's, inden de skulle hjem igen.

Han nåede at tage en enkelt bid af sin burger, inden der faldt en grøn bille ud af maden. Den døde bille landede på skjoldet, og selvom Mads Frank Andersen havde været sulten, så var han det ikke længere.

- Jeg gik straks op og brokkede mig over det og fik pengene tilbage. Jeg krævede samtidig også, at jeg kunne få et billede af billen, så jeg kunne gå videre med det, siger Mads Frank Andersen.

Han er til daglig slagter-elev og ved, hvordan mad skal behandles.

- Det svarer til, at der lå et dyr i en pakke kød. Det må bare ikke ske, siger han.

To dage efter bille-fundet fik Mads Frank Andersen et brev fra McDonald's med billetter til ni gratis burger-menuer som kompensation for det ulækre fund.

- En ven bemærkede, at hvis det havde været i USA, så var jeg mangemillionær nu, siger han med henvisning til en amerikansk McDonald's-kunde, der fik en million-erstatning, fordi hun skoldede sig på kaffen.

De ni spisebilletter har han nu ikke tænkt sig at bruge.

- Jeg har overhovedet ikke lyst til at sætte mine tænder i deres mad igen, siger Mads Frank Andersen.

Chefen for McDonald's i Silkeborg, Jan Dahl, beklager oplevelsen.

- Jeg har det rigtig skidt med det, siger han.

Han har fået en forklaring fra leverandøren på, hvordan der kunne gemme sig en bille i salaten.

- Det er en salat, som vi bruger i forbindelse med et kampagne-tilbud. Den bliver skåret i større stykker end normalt, og bladene krøller mere. Salaten bliver både vasket, rystet og kontrolleret visuelt for at sikre, at der ikke er noget gemt i den. Men i dette tilfælde var billen grøn og har ligget gemt inde i et salatblad, så den var svær at opdage, forklarer Jan Dahl, der kender til et andet tilfælde med dyr i den samme type salat, mens han aldrig har oplevet, at der var dyr i den sædvanlige iceberg-salat.

- Det er naturlige råvarer, vi arbejder med, og jeg kan ikke garantere, at det ikke sker igen. Der kan også være dyr i den salat, som vi køber i Føtex, men vi vil have ekstra fokus på det nu, siger han.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  McDonalds i Silkeborg - bvadr
Kommentér på:
McDonalds i Silkeborg - bvadr

Annonce