{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

ved de hvad de snakker om? {{forumTopicSubject}}

folk snakker, men ved de hvad de snakker om???

al den diskussion herinde om rydning af ungdomshuset på Jagtvej 69 trætter mig.

ALLE HAR RET TIL DERES EGEN MENING I SAGEN, MEN JEG KAN IKKE FORDRAGE ALLE DE TUMPER, DER UDTALER SIG SÅ GENNEMGÅENDE NEGATIVT, NÅR DE IKKE ANER HVAD DE SNAKKER OM!!!

Her er et par eksembler fra tidligere indlæg:
1.
Skrevet: 15-01-2007 12:17:13
Det er jo utroligt de forbandende hippier... de skulle hellere tage sig lidt sammen og få et arbejde..
2.
Skrevet: 15-01-2007 12:24:48
som sådan er der ikke noget galt i folk ikk arbejder eller går i skole.. Men over 100 mennesker samlet en sted uden nogen form for liv åbenbart, so besætter en privat bolig.. Det bringer mit pis i kog. Og så synes jeg netop det er forkert..

OSV. OSV.

for det første er størstedelen af beboerne og tilhængerne af ungdomshuset almindelige mennesker
med job, uddannelse osv. men som prioterer deres FRIHED TIL AT TRÆFFE DERES EGNE VALG, HØJT!

for det andet har de jo ikke bare besat en privat ejendom. de fik ejendommen af kommunen for 24 år siden, men politikerne dummede sig (som de endda selv har indrømmet) og solgte huset til den fanatisk kristne forening, faderhuset

ungdomshuset gør plads til alle mennesker og giver endda folk tag over hovedet, har været med til at åbne folkekøkkener osv osv.

JEG OPFORDRER HERMED TIL EN FORNUFTIG DIALOG, ISTEDET FOR DE TIDLIGERE PLATTE INDLÆG.

jeg ved godt at optøjerne der fandt sted i københavn lørdag d.16-12-06, var at overreagere.

DUMSMARTE BESKEDER/BEMÆRKNINGER såsom, fuck de hippier, brænd lortet osv. osv. FRABEDES.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ved de hvad de snakker om?
Kommentér på:
ved de hvad de snakker om?

Annonce