{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.732 visninger | Oprettet:

Bilbasen er blevet for dyr? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Bilbasen - hvad synes, I om det? Er der nogle, som har haft succes med at sælge flere biler derinde, for jeg synes, at jeg bliver ved med at betale for luft...

På Bilbasen har jeg en såkaldt "budget"- eller "basis"-pakke, måske er det derfor, men Bilbasen kræver 269 kr. EKSTRA i alt blot for at blive en smule mere synlig, hvilket jeg synes er dyrt.

Er der nogle der har erfaring med blot at tilkøbe dele af Bilbasen muligheder såsom "top placeringer" eller forsiden af Bilbasen?

Jeg ved godt, at Bilbasen også samarbejder med DBA, men igen koster det en del, for at "tilkøbe" denne løsning. Jeg vil gerne se hvordan Bilbasen har udregnet deres "3x" og "1,5x" så mange visninger, da jeg personligt ikke har oplevet den store effekt.

Som I nok kan høre, har jeg ikke haft succes med Bilbasen, hvorfor jeg sidst vil høre, om der er nogle af jer, som har erfaringer med andre protaler såsom Bilhandel eller lign.? Altså, hvor man ikke betaler en formue...

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilbasen er blevet for dyr?
  • #2   30. jul 2019 Bilbasen er for dyr i mine øjne. Vi er ved at sælge en overskudsbil i familien, men har skam fået henvendelser på den efter få dage med basispakke. Det endda selvom der er 542 til salg af sammen model/årgang.

Så spørgsmålet er også for dig om din pris er rigtig og om det du udbyder har et marked.

• #3   30. jul 2019 Biltorvet.dk samt gul og gratis

• #4   30. jul 2019 Har altid været heldig med DBA men Bilbasen er min go to søge manskine nå jeh skal søge. Ser en del dårligt oprettede biler og en del dukker aldrig op i min søgning fordi ejeren ikke har oplyst bilen korrekt eks er fartpilot og træk et must. Men har Sælger ikke hakket af så kommer de ikke i min søgning. Der ud over er billeder vigtige og bilens pris er vigtig. Opblever tit at forhandlere og private priser er meget tætte og så ryger interessen naturligt fra en privat sælger.

• Bjarke O
    Bjarke O Online Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 286 Svar: 4.892
    #5   30. jul 2019 Bilbasen er for de mere seriøse biler/sælgere føler jeg, hvor DBA har lidt af hvert, men mange biler i den billigere ende.

Er dog selv fan af DBA smiley

• #6   30. jul 2019 marketplace på facebook synes jeg sælger bedst vis prisen er fornuftig

• #7   30. jul 2019 Jeg er forhandler, jeg sælger ganske almindelige familiebiler, i prisklassen fra 150-350.000kr

Jeg bruger KUN bilbasen. Og bruger KUN basis annoncer.. De andre forøger ikke mit salg en døjt.

Jeg HAR prøvet de dyre, spild af penge. Jeg har prøvet DBA og G&G, endnu mere spild af tid og penge..

Som JEG ser det, og det er kun for min egen regning..

Har du en 1-6år gammel bil, som er prissat rigtigt, så er bilbasen stedet hvor de sælges.

Har du en ældre bil, eller mener din bil er et unikum, så er bilbasen ikke stedet. Så er det bedre at komme ud i de kreative kanaler.

• #8   30. jul 2019 autouncle..
    Der er det gratis hvis du ikke får solgt bilen.

fik solgt min bmw der havde kørt 400000km efter et par dage.. til 80k

• #9   30. jul 2019 Det er mit indtryk at rigtig meget handel i dag foregår via facebook

Enten som varer opslået på marketplace og i diverse grupper, eller som links og opslag om ens varer med link til andre hjemmesider

Jeg ville personligt nok også skelne til hvad bil du ønsker at sælge, facebook er nok ikke stedet for meget dyre biler, der tror jeg stadig Bilbasen er bedst. Snakker vi mere almindelige biler er facebook nok bedste bud

Derudover er prisen altid afgørende for et salg, efter min mening skal en bil i privat handel gerne give i alt fald 25.000 kr i besparelse i forhold til pris ved forhandler

Selv den bedste annonce med allermest synlighed sælger desværre ikke hvis folk ikke mener prisen er i orden

• #10   30. jul 2019 Jeg har netop i dag solgt en bil igennem Bilbasen. Annoncen blev oprettet Lørdag og der har været 2 seriøse henvendelser på bilen. Jeg valgte den dyreste løsning (ca 500,-k)
    Jeg har købt og solgt en del biler efterhånden og jeg bruger altid Bilbasen og prissætter mine biler realistisk/billigt og laver mange gode billeder og en beskrivende tekst. Som regel solgt i løbet af en uge

• #12   30. jul 2019 Som forhandler kan jeg kun tilslutte mig Morten D.
    Vi er dog også på biltorvet men det giver intet i forhold til.

• #13   31. jul 2019 Har aldrig solgt en bil derinde, der er masser af gratis alternativer som fungere ganske fint

• #14   31. jul 2019 Jeg forsøgte engang at sælge min bil. Jeg brugte DBA, og der spørger den om man samtidig vil købe annonce til bilbasen. Det bliver det naturligvis ikke billigere af, men jeg tror jeg slap med omkring 500 kroner for begge annoncer. Jeg mener jeg sparede et par hundrede ved at gøre det på den måde.

• #15   1. aug 2019 Der findes mange facebook grupper, hvor det ikke koster noget smiley

• #16   1. aug 2019 Jeg syntes bare køb og salg på FB virker rodet, det er svært at søge noget specifikt, og altig er oprettet under forkerte kategorier.

Jeg skulle sælge en motor, og jeg fik ingen muligheder for at vælge en kategori, den blev så lagt under baby-tøj i FB marketplace smiley smiley

• #17   1. aug 2019 Carsten
    Har næsten lige solgt min der, synes det virkede fint.

• #18   1. aug 2019 Jeg synes ikke facebook marketplace er specielt rodet

Ja mange er i forkerte grupper/kategorier men omvendt så er det nemt og søge tingene frem

Det er også nemt og oprette en varer og samtidig lade den komme ud til salg i alle de salgsgrupper man er medlem af

Kommentér på:
Bilbasen er blevet for dyr?

Annonce