{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
368 visninger | Oprettet:

Hjælp ! Skal gøre lejlighed ubehagelig {{forumTopicSubject}}

Okey, det var en lorte overskrift, men her er problemet !

Min kammerats udlejer havde glemt at slette en salgs annonce på lejligheden i DK, ( den ligger i sverige )

Han er blevet kontaktet af en mulig køber, og kan ifølge loven ikke afvise dem.

Mig og min kammerat har derfor 1 uge til at finde på en måde at gøre lejligheden ubeboelig på. ( Med udlejers accept.. Han foreslog det faktisk selv )

er der nogen der har ideer til hvad man kan gøre ? Vi tænker sådan lidt, falske mugpletter i loftet og vinduer der ikke kan lukke osv..

Please kom med alt hvad i har..! smiley

Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ! Skal gøre lejlighed ubehagelig
  • #1   18. jan 2007 Smid en stink bombe =) heh

• #2   18. jan 2007 hehee

ved sgu ikk...

• #3   18. jan 2007 begynd at pis i hjørnerne istedet for toiletet.. hvis hele lejligheden lugede af pis ville jeg ikk bo der da..

• #4   18. jan 2007 Sig at faldstammen og gulvet skal laves.

Sig at der er gæld og pantebreve i den.

• #5   18. jan 2007 Sælg den til en ven, og sig den er solgt, så køb den igen bagefter..

Kan i ikke bare gøre det ?

• #6   18. jan 2007 bare sig den er solgt længere er den da ikke, kan da ikke være dit problem

• #7   18. jan 2007 Find 30-40 venner og hold en fed fest aftenen før!!! Og få alle til at sove der til når de kommer... Alene stanken af dagen derpå er nok til at drive selv de mest ivrige køber væk!

Held og lykke!

• #8   18. jan 2007 Gør gulvet i badeværelset vådt og sig toilettet er utæt, også en god ide med vinduerne, læg noget der ligner muselort i køkkenskabene, skrug et par stikkontakter ud af væggen, gå på loppemarkede og køb de grimmeste møbler i kan finde en grim møbleret lejelighed sælger dårligere end en flot møbleret, evt. nogle gamle grimme/bestidte tæpper (kan fås gratis hos alle tæppelæggere) og kan lægges rigtigt dårligt så de ikke er skåret helt ud til væggene osv. Så skulle den være i vinkel smiley

• #9   18. jan 2007 haha Micro, det kalder jeg gode råd smiley Du har måske prøvet det før ? smiley

Det der med at pisse op ad væggene er lige voldsomt nok... smiley

Men indtil videre tror jeg vi må lave noget med vinduerne, vand på badeværelses gulvet, stikkontakterne, og tæppet kunne også være nice.. Hmm...

• #10   18. jan 2007 Lav en aftale med under- /-over og naboer om at spille musik på max den dag, og trampe rundt smiley

Smid evt nogle kanyler i krogene, lav et pentagram på væggen med teaterblod og modtag de interesserede købere/lejere i bar røv.

Så skal de nok smutte igen smiley

• #11   18. jan 2007 hahah fedt smiley

• #12   18. jan 2007 Udlejer havde, 2 måneder inden min ven påbegyndte lejer-aftale, lavet et salgsopslag på den.
    Både i Danmark, men også i Sverige, da lejligheden ligger i Malmø.

Så når min ven flytter ind, stopper han opslaget i Sverige, men glemmer det i DK i farten.

Nu er der så kommet respons på opslaget, og min ven står derfor i denne situation.

Udlejer har ikke lyst til at sælge den nu, sikkert fordi han tjener bedre på blot at udleje den i længden,
    men der vil være en omkostning på mægler-salær ved at afmelde den aftale boligmægleren har sat i stand
    på nuværende tidspunkt, altså mødet med potentiel køber på Torsdag. (helt op til 50.000 kr.)

Udlejer skriver dog i en mail til min ven, efter han omtalte de kommentarer folk skriver her:
    "Hehe, jeg er ligeglad med hvordan lejligheden fremstår, jeg har ikke lyst, eller brug for at sælge den nu".

Blot lige en lidt dybdegående forklaring...

Kommentér på:
Hjælp ! Skal gøre lejlighed ubehagelig

Annonce