{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

ToCa N
ToCa N
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 45

Hvordan kommer jeg videre`? {{forumTopicSubject}}

Hey gutter og gutinder!!

Min Xkæreste og jeg gik fra hinanden for godt halvanden månede siden!!

problemet er at jeg kan simpelthen bare ikke komme videre!!

jeg har prøvet at gå i byen og drikke mig kanon stiv!!
jeg har prøvet og træne fuldstændig umotiveret !!
jeg har snakket med gode venner om det !!

men tænker bare stadig på hende 24/7!!!!
er ved at gå ned på det, for vil virkelig gerne videre... menn det er bare pisse svært syntes jeg!!!

HVA FANDEN GØR JEG??

på forhånd 1000 tak !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kommer jeg videre`?
  • #1   20. jan 2007 Har samme problem...bortset fra at jeg bare sidder og hænger....

• #2   20. jan 2007 Hæng på vennerne også følg med...

Der er ikke andet at gøre, man må ud og have det sjovt igen smiley

• #3   20. jan 2007 Tja ved ikk hvad man ska sige men det bedste du kan gøre er nok bare at springe op på hesten igen... for sådan et problem kan man ikke rigtigt snakke sig ud af... bare min erfaring i hvert fald...

• ToCa N
    ToCa N Tilmeldt:
    aug 2003

#4   20. jan 2007 Jamen det kan jeg godt følge dig i Allan A..

er bare heller ik typen der bare går ud og knepper til højre og venstre!!! såå den dur heller ik hvis det er det i mener med op på hesten igen !!

• #5   20. jan 2007 et godt råd smid alle minderne væk... altså billeder osv.

• #6   20. jan 2007 mja, såen noget kan desværre tage rigtig rigtig lang tid.. der er ikk så meget andet at gøre, end at prøve at leve så normalt som muligt, og så bare gi det tid...

• #7   20. jan 2007 tænkte nu mere i første omgang at du sku finde dig en date med en sød tøs....

• #9   20. jan 2007 du får hende til at ville have dig hvis hun har droppet dig, er sammen med hende og dropper hende... eller er sammen med en anden.. plejer at virke...

• #10   20. jan 2007 Skriv en liste med ting som var gode ved hende, skriv der efter en liste med alle de ting som du hadet hende for.. hvis der er flest positive ting så få hende tilbage, ellers er meget af det tanken om at hun er væk, at man ikk skal ses igen.. Meget af det at savne en person er at man tror man bliver alene for altid og ikk kan finde andre søde tøser... Der er mange af dem, og fuck hvor er der mange hjerne lamme kællinger, men man kan jo hurtig skille dem fra hinanden... Find en tøs som passer til de positive ting du har skrevet på listen.. smiley

• #11   20. jan 2007 hvis du ikke kan få hende du elsker, må du elske hende du kan få..
    ud på jagtmarkerne igen. bare vent lige pludselig sidder du i saksen som os andre men en skøn pige med tyk mavse smiley

• ToCa N
    ToCa N Tilmeldt:
    aug 2003

#12   20. jan 2007 Tillykke kasper B!!!

hun bor ikke i DK mere... også en af de ting der gjorde det svært !!! tror godt jeg kan glemme alt om at få hende tilbage... hun er vokset fra mig !!

Desværre!!!

det er så nemt at sige at der er mange andre fisk i vandet !! menn jahh lige pt. ville jeg ikkekunne finde en som hende..

alt med digte osv. er prøvet... og er 100 på hun ikke kommer tilbag!!!

• ToCa N
    ToCa N Tilmeldt:
    aug 2003

#13   20. jan 2007 PLUS!!!!! selvtilliden er kørt helt i kælderen......da det var hendes beslutning 100%

Kommentér på:
Hvordan kommer jeg videre`?

Annonce