Tysk oversættelse. {{forumTopicSubject}}
ekstra HØJ, til Den eller De Som kan over sætte lidt Tysk for mig...
(Oversæt til tysk)
Anna
Det handler om en pige fra Ukraine som bliver taget fra sin familie og bliver sendt et sted hen sammen med Nogle andre piger, For at blive klippet og behandlet mod Lus, Derefter bliver hun sendt hjem til en tysk familie for at tjene dem, der bliver hun behandlet rigtig godt,
Hun får lov til at gå ned i byen af moren, der møder hun en flok Ukrainske Arbejder, hun bliver forelsket i en af dem, Moren's mand kommer tilskade, Så hun Rejser væk, også kommer tante Grete for at passe børne, også en nat kommer manden hjem til dem for at besøge anna, og hovedpersonen opdager ham, så fortæller han det nede i byen, så manden bliver pisket, så bliver 'Anna meget ked at det. Hovedpersonen får skyldfølelse.
Anna bliver dog glad igen da hans ryg heler.
Tyskerne taber krigen og Russerne kommer. Anna bæger ikke nag overfor hovedpersonen og da Russerne kommer for at plyndre deres hus står hun udenfor huset og smiler til dem, de tog kun deres Ure, Hendes Elskede kommer med hans Hestevogn for at hente hende og køre hende hjem, Hovedpersonen lover at skrive til anna.
jan 2007
Følger: 260 Følgere: 204 Biler: 29 Emner: 267 Svar: 9.047
Do your homework ! !
okt 2006
Følger: 72 Følgere: 74 Biler: 2 Svar: 788
jan 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 188
Jeg gjorde et forsøg! Men skal vidst have mine Skolepenge tilbage?
Tysk oversættelse.