{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Jonas
Jonas
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Folk der har været mekaniker ??? {{forumTopicSubject}}

Hey allesamme:)

Har et spørgsmål
har været personvogns mekaniker i 10 år og vil gerne prøve noget nyt har kigget på uddannelserne inden for faget siger mig ikke det store og ellers er det i Odense eller Jylland man kan tage uddannelsen men kan jeg ikke desværre da jeg også har 2 børn hvad har I andre der er mekanikere valgt og få arbejde inden for ?? Har søgt en del på nettet men svært og finde ud af hvad mekanikere kan søge inden for af jobs håber i kan komme med nogen gode foreslag

Mvh Jonas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk der har været mekaniker ???
  • #2   8. okt 2019 jeg blev udlært automekaniker i 1990 og har ikke arbejdet i faget siden, efter jeg var færdig-udlært begyndte jeg at kører export, det gjorde jeg i 5 år, derefter begyndte jeg at arbejde som sælger/indkøber i et frugt/grønt engros firma. da det firma gik konkurs fik jeg arbejde i et autoreservedels-firma, der pådrog jeg mig en alvorlig arbejdskade og blev erklæret 30% invalid, da jeg har fået mig et ben der ikke altid fungere som det burde. fik heldigvis en ok erstatning
    idag er jeg flexjobber og arbejder 2- 3 dage om ugen som almuligmand i en stor "sports" butik med eget serviceværksted osv. hvis det går som jeg gerne vil have det så arbejder jeg der til jeg skal på pension.

• #4   8. okt 2019 Er udlært lastvognmekaniker for 25 år siden. Har stort set ikke arbejdet med det siden. Jeg har de sidste 13 år arbejdet som vedligeholdelseteknikker på et mejeri. Et utroligt varieret job

• Henrik H
    Henrik H Online Tilmeldt:
    sep 2018

Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 537
    #5   8. okt 2019 Udannet i 96 og siden arbejdet som mekaniker, smed og bådebygger og med vindmøller sådan lidt på skift, lige ny arbejder jeg som synsmand og det har jeg gjort i 3 år og bliver nok ved med det.

• #6   8. okt 2019 Jeg er udlært maskinarbejder og tog for 5 år siden uddannelsen som lokomotivfører. Der søges som regel folk med metal-baggrund, så det inkluderer mekanikere.
    Hvis du er træt af at blive beskidt, have tunge løft og akavede arbejdsstillinger, så kan det her være noget for dig.
    Uddannelsen tager 10 måneder og er med fuld løn.
    Største ulempe er helt klart arbejdstiderne, som kan svinge fra meeeeeget tidlig morgen til sen nat, samt i weekender og på helligdage. Men kan man få det til at fungere med familien, så vender man sig hurtigt til det.
    Og så er lønnen heller ikke den værste, slet ikke taget i betragtning at man i princippet sidder på sin flade det meste af arbejdsdagen.

• #7   8. okt 2019 Jeg er udlært karosseri smed, men stoppede umiddelbart efter uddannelse, blev landbrugssmed, alm smed, rustfrismed, skibsrørlægger, offshore svejser og nu ventilation.
    Det er bare med at prøve lidt diverse, så holder man mere af sit arbejde når man finder det rette smiley

• #8   8. okt 2019 er udlært klein smed i 2000
    blev træt af og være smed.
    blev udlært mekaniker i 2017.
    arbejde som mekaniker.
    på et lille værksted.
    hvor vi lave alt muligt

• #9   8. okt 2019 Er selv uddannet elektriker og gider heller ikke et “alm” job inden for dette, har lavet vindmøller en del år hvor vi også havde en masse mekanikere der ikk gad lave biler smiley

• #10   8. okt 2019 Ja jeg gik over til skraldemand, har aldrig fortrudt

• #11   8. okt 2019 Udlært lastvogns mekaniker.
    arbejder nu i forsvaret Civil ansat som mekaninker på panser vogne bla. PMW / Leopard.
    Utroligt fedt arbejde med en masse forskellige maskiner at arbejde på og ikke mindst prøvekøre dem i terren

• #12   8. okt 2019 Udlært PV mekaniker, derefter to år som svend, og syv som værkfører. Nu procesoperatør efter ny fireårig uddannelse

• #13   19. okt 2019 Er også uddannet mekaniker. men droppet det efter nogle år efter endt uddannelse. Nu arbejder jeg i metalindustri med plader opskæring med standser og laser. Jeg bor tæt på. 10minutter på scooter og frie arbejdstid som jeg stor set selv bestemmer. Det passer fint med familie og har fri når børnene kommer hjem fra skolen. Arbejde, karriere og mange penge er ikke altid lykken. Gør det som passer godt ind i nuet og det som gør en glad for livet.

Kommentér på:
Folk der har været mekaniker ???

Annonce