{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

så blev det min tur (bøde) {{forumTopicSubject}}

ja var lige ude og køre idag ved aabybro så kom der lige en blå vw op på siden af mig, med et skilt hvor der stod politi stop. Så måtte jeg jo lige trille ind til siden (betjenten var en af de tumper der lige var trådt ud af politi skolen så kom han over og ville se kørekort, så først brokker han sig over tonede ruder foran, og bagefter begyndte han på at mine forlygter ikke er lovlige selvom jeg fortalte ham at de er tüv godkendt og e mærkede men han var ligeglad han sagde at de ikke var lovlige, og så nævnte han mit nummerplade lys, så han bad mig om at sætte mig ind og 2 minutter efter kom han med en bøde på 1000 kr og så bliver jeg indkaldt til syn, han havde ikke styr på en skid på min bøde har han skrevet "ingen nr. pladder monteret" sådan en tosse har både pladder på foran og bag på, det er nummerplade lys jeg ikke har og ja ved godt at det er ulovligt og det er også iorden at han giver mig en bøde men da han skulle der fra igen kørte han lige ud foran en lastbil så han måtte bremse, og da jeg sad, ved mc D i aabybro kom han pludselig kørende hen over parkerings pladsen med høj fart og kørte ud et sted hvor der er udkørsel forbudt. Helt ærligt så mister man lidt respekten for politiet fair nok han gjorde sit job og gav mig en bøde for noget ulovligt men så skal han sgu ikke køre på den måde selv.

fortsat god aften


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev det min tur (bøde)
  • #1   3. feb 2007 Hmmm... Han er vist en af dem der fik tæv i skolen...

  • #2   3. feb 2007 haha jeg har også oplevet nogenlunde det samme hvor det var en civil opel vectra der stoppede mig, han kunne ikke give mig nogle klip da hans system var nede HAHAHAHA

  • #3   3. feb 2007 Så kan du lære det GG

  • #4   3. feb 2007 ja sådan en som ham burde man sende over og rydde ungdomshuset alene og håbe at han fik tæsk når han selv kører sådan

  • #5   3. feb 2007
    Hans Christian M

    ja men har som sagt intet imod at få en bødde ved jo godt at det jeg gør er ulovligt men idioten skal ikke selv køre såddan


  • #6   3. feb 2007 moral er godt... dobbelt moral er dobbelt så godt ? eller er det kun hos politiet ? hahaha

  • #7   3. feb 2007 NYLLE

    før det der skete i dag har jeg også været heldig med dem men den gik sgu ikke mere

    -Shadowman -

    tror kun den gælder hos politiet


  • #8   3. feb 2007
    M H

    ?


  • #9   3. feb 2007 Tjaa de kan være idioter ja..

    Oplevede nu selv en venlig betjent idag smiley Var ude at trille i coupe'en. Ingen baglygter monteret eller noget som helst.. stort set heller ingen kabine hehe.
    Skulle lige ned på den lokale tank og fylde den op for sjov skyld.
    Halvt færdig med at tanke triller der selvfølgelig en panser ind på tanken ;/ "Fedt! Ingen byture de næste mange uger" tænker man så..

    Det første de gør er da også at komme over og kigge hehe, de så også lidt sjove ud i hovedet. Havde heller ingen kofangere på jo. Fik en lille snak med dem om bilen osv, de store planer med den hehe og fik besked på at kører lige hjem! Meget vigtigt af hensyn til den offentlige trafik ved højlys dag åbenbart. De fulgte endda med lidt af vejen for at sikre sig at det var min hensigt haha.. flinke mennesker smiley

    Men ja en ærgelig oplevelse martin smiley få styr på dit nummerplade lys! og held og lykke til syn.

    Mvh Chris


  • #10   3. feb 2007
    Christian G

    ja man kan jo være heldig, jeg har også nummerplade lys fra en vectra a liggende skal bare lige skære lidt i kofangeren så det kan være der smiley


  • #11   3. feb 2007 Og det værste er at man ikk kan stige ud af bilen og så lappe ham en på lampen

  • #12   3. feb 2007 Martin s

    Vist mere held end forstand. De var på vej tilbage til stationen. Den ældste af dem sagde de havde nok rapporter at skrive når de kom hjem, de orkede ikke en mere! For den skulle have været ret lang den rapprt med alle de forseelser de kunne have smidt på bordet med den tilstand den bil er i sagde han smiley
    Havde dog nummerplader bundet på hehe, men ingen lys ;/

    Nu kører den coupe ikke en meter mere før den kører ud af garagen ved Future carstyling i HEL tilstand..

    God arbejdslyst Martin!


  • #13   3. feb 2007 hehe takker smiley

  • #14   3. feb 2007 Så føler du dig rigtig godt tilpas når du lige har disset politiet lidt, hva' ? Rigtig smart (o:

    Du fik en bøde, ja og hvad så. Du vidste din bil ikke var i lovlig stand.


  • #15   3. feb 2007 Anders B

    læs lige igen har intet imod at jeg har fået en bøde men kan ikke se at den snothvalp der gav mig den der garanteret lige var blevet færdig på politi skolen kører som han gør læs min tekst deroppe igen og se hvad jeg mener, hvis han selv kunne overholde loven havde det sgu været fair nok med den bøde


  • #16   3. feb 2007 Har skam læst det, det undrer mig bare du sviner ham sådan.
    Kan godt være han er ny i faget, men sådan er det bare.

    Hvis det havde været en gammel garvet betjent havde du nok også brokket dig. Selvf er det surt at få bøde. Det kan jeg VIRKELIG godt følge dig i.

    Mht. betjentens måde at køre på senere kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har set det. <b>Men altså, der jeg vil hen ad er at alle har været nye i det de laver.</b> Så man må bære over med folk.

    Og så beklager jeg hvis du føler dig stødt, men jeg synes bare det er trist at høre på folk der evigt og altid klager over politiet, for der er altid lige et eller andet de kan bemærke; "Ja og så havde idioten ikke barberet sig HAHAHAHA" eller noget i den stil.

    Det er politi, vi ved der er en chance for at blive stoppet.


  • #17   3. feb 2007 nice tatoo.! smiley

  • #18   3. feb 2007 jeg ved godt at jeg gør noget ulovligt og det er også 100% iorden at jeg får den men man behøves ikke være politi bejtent for at vide at man ikke må køre ud foran en lastbil eller andre biler for den sags skyld og at man ikke må køre ud et sted hvor der er udkørsel forbudt og så er det ligemeget om han er ung eller gammel, det er derfor jeg brokker mig er ligeglad med bøden ved jo godt at min bil ikke er lovlig, men skriver ikke mere nu ska lud og køre

Kommentér på:
så blev det min tur (bøde)

Annonce