{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

RC racerbil... Hvilken og hvorfor {{forumTopicSubject}}

jeg har kigget lidt på denne bil http://www.swhobby.dk/product.asp?product=2000&sub=0&page=2

men ved ikk rigtig... den er jo lidt dyr... men har hørt at den skulle være meget bedre med benzin end nitro... de skulle kunne holde en del længere... hva siger i... hvor skal man starte...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC racerbil... Hvilken og hvorfor
  • #1   4. feb 2007 Spørg dem i RCGALLERI.dk

• #2   4. feb 2007 køb en monstertruck i stedet.. ikke stadium..

• #3   4. feb 2007 gider ikk oprette en bruger der inde nu.

• #4   4. feb 2007 ma ja HELT KLART benzin frem for nitro..

• #5   4. feb 2007 FG er nogle af de bedste benzin rc biler du kan købe. Du skal bare vide, du ikke kan lave store hop, med den, fordi den er forkert bygget, og for tung. Den bøljer bare, og det koster en bondegård smiley

Du skal heller ikke regne med at køre lige med det samme, du skal bla. have andre styreservoer (ihvertfald smartest) vis du vil undgå din FG farer med 60km/t ind i en væg smiley De har det med at svigte. Køb da et Spectrum DX3 anlæg...det er uden krystaller, også er du fri for at tæke på det. Husk din servo ikke kun skal værre stærk, men hurtig også...HUSK at tilkøre motoren først : ) Udsatte dele er bærearmene...De taer jo stødet hvergang du aver buttom out, så de holder ikke længe. Og vis du køber nogle i alu bøjer de bare smiley

• #6   4. feb 2007 Hej thyge, jeg kører selv nitro 1:8! skal jeg smide den bagi i bilen så du kan se den i morgen i skole eller hva? så du har noget at sammenligne med??

Hilsen Peder! vvs 1.hf

• #7   4. feb 2007 ja gør lige det peder... så ser vi på det..

• #8   4. feb 2007 yes yes... FED hobby!! helt klart! lækker ting ved siden af øsen!

• #9   4. feb 2007 hehe... men den er sku lidt dyr den buggy... men tror sku det bliver sådan en... naboen har en og den skulle jo helst ikke være mindre end hans... hehe

• #10   4. feb 2007 min er næsten lige så stor...! også kun næsten... men det handler jo ikke om størrelsen! FG er meget tungere og egner sig jo ikke til vildere kørsel sådan over hump og sådan noget... de vejer jo 10-12kg!!! hvor en nitro som min den sparker 3,5 hest fra sig ved 37000 omdr. og kun vejer 4 kg!! så den er vild nok!!

• #11   5. feb 2007 elmhøj.. hvad snakker du om?

vi er 3 kammerater der kører 1:1 nissan 200sx om meget Fg om søndagen. herude hvor vi bor er der mange grusgrave hvor vi kører i.. det du siger med de ikke kan tåle hop kan jeg slet ikk følge dig i... du skulle de noget hop vi laver med dem og styrter hvor de flyver rundt på alle kanter uden der sker noget...

kan ikk sige andet at hvis det skal være RC hobbe du skal til så køb en FG med det samme i stedet for nitro... nitro biler skal stilles hele tiden... hvis det er solskind og lunt skal den stå på en måde, og bare det er det bliver overskyet kan være nok til at det ikk går ordentligt... FG den kører man til... 1.5 omgange på begge skruer og så skal den aldrig stilles mere, hvis den skal stilles er det fordi din motor er død og så kan du lige så godt købe ny...

min og min ene kammerat kører med monster buggy mens den sidste kører med monster truck.. jeg kan kun anbefale dig at købe en buggy... dens runde kaross gør at det 8 ud af 10 gange trille om på hjulene når den styrter mens en MT bliver liggende på rygger fordi den har et lad... og de styrtbøjler man kan få til den hjlæper ikk en skid..

hvis jeg var dig ville jeg købe en brugt... det enste du får ved at købe en ny er at du selv skal køre den til(hvilket ikk er sjovt) og så får du lov til at gøre den beskidt første gang.. når du har kørt med den 2 søndage kan du alligevel ikk se du købte den fra ny så køb en brugt der har de stærke servoer og et godt anlæg så sparer du penge.

håber du kan bruge det til noget og ikke køber en nitro...

nu ved jeg ikk hvor du bor man vi kører som sagt i grusgrav og du er jo velkommen til at komme og kigge hvis du ville inden du købte dig en.. så må du godt prøve at straffe min engang...

/Kasper

Kommentér på:
RC racerbil... Hvilken og hvorfor

Annonce