918 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Farveforskel efter lakering Farveforskel efter lakering

Jeg har fået min bil lakeret efter en skade i August. Der er malet på den ene bagdør, skærmen bagpå, op af C-stolpen og lidt af panelet over bagdøren. Nu kan jeg så se i det her gråvejr at på panelet over bagdøren, kan man tydeligt se en forskel i nuancen mellem den gamle og nye maling, og overgangen er dermed meget tydelig. Det er en sort bil, så man ser det tydeligt.

Er det noget man bare må acceptere eller kan det evt. Poleres så overgangen bliver "usynlig"?

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farveforskel efter lakering
  • #1   26. okt 2019 Min er også lakeret i august og præcis fra bagskærm og op til stolpen. Det er en sort bil og INGEN farveforskel.. Så det er en ommer tænker jeg

• #2   26. okt 2019 Bare lad være med at kigge på skaden i gråvejr - så er problemet løst.

Ellers skal du selvfølgelig brokke dig

• #3   26. okt 2019 Det ville selvfølgelig være nemmest at kigge væk, men det er en leasingbil. Nu ved jeg ikke hvor grundigt de kigger ved tilbagelevering, men jeg tænker ikke at de accepterer malersjusk smiley

• #5   26. okt 2019 Min bil fik lakeret bagsmækken ca halvvejs i forbindelse med en påkørsel bagfra før at jeg købte den. Og der kan man ikke se farveforskel, men dog vaskeridse forskel smiley

• #6   27. okt 2019 Jeg har kigget nærmere på det, og har måske fundet ud af at der ikke er farveforskel. Det er en lille forskel i nuancen mellem gammel og ny lak. Kan det have noget at gøre med at den nye maling bare ser nyere ud?

Vil man i så fald kunne polere overgangen?

• #7   27. okt 2019 Altså ingen kan se igennem en browser hvordan din bil ser ud.

• #8   27. okt 2019 Man kan altid prøve at polere grundigt og se om det retter noget. Min ejen vogn kommer til at stå mørkere og med meget tydeligere grønt spil i lakken efter en polering fordi vaskeridser osv bliver fjernet. Så der ville jeg starte. Hvis det ikke er nok så det op til en om man gider tage kampen med maleren eller leve med sin nu nypolerede bil

Se evt mit fotoalbum med min 406'er før og efter polering, min røde Corolla eller Carina E

Kommentér på:
Farveforskel efter lakering

Annonce