{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil Ny/Rep.???
  • #1   13. feb 2007 Nope, du kan kræve at få den rep. IKKE ombyttet. Men tilgengæld kan du forlange at få en til låns i rep.tiden i tilsvarene stand...

• #2   13. feb 2007 Nej mener først når den har været til rep 3 gange.....

• #3   13. feb 2007 Der står 6 Mdrs garnti på min kvitt.

• #4   13. feb 2007 hvis de tilbyder at lave den har du kun krav på en ny salgspakke hvis den ikke kan laves efter 3 rep for samme fejl.. og det er bestemt ikke alle der låner en mobil ud i mellemtiden.. ydermere er det forretningen der bestemmer om du skal have en ny.. og du får kun dinm mobil ombyttet hvis den er DOA. ike hvis den har været brugt.. så de kan lave den som det passer dem og hvis den stadigvæk har den samme fejl kan de prøve 2 gange endnu på samme fejl... så man får iKKE ombyttet den med mindre den ikke er til at redde eller hvis den var død fra køb. og dette skal man melde 24 timer efter køæb. så der er ikke noget at gøre.. det er ikke dig der vælger hvad der skal ske.. så længe butikken sender den til rep tjener de penge på at fakturere producenten for den fejl de skal bruge tid på---så butikken tjener extra på fejl og derfor vil de forsøge at få den lavet .. og det er ikke butikken der bytter den ud men producenten, og dette sker først når der laves en reklamationssag og ikke bare en reperation... trust me.. jeg arbejder i en mobil forretning.

Hyge.

Ps hvad model er det og hvor er du kunde ??

PPS hvis den er købt hos exempelvis netto eller byggemarked er du FUCKED for så er den paralellimporteret og så skal den til udlandet til extern reperatør og dettager gerne et par måneder.. he he.. Hygge

• #5   13. feb 2007 Og ang garanti er der et halvt års garanti og to års reklamationsret. så du er ret godt stillet hvis du er kunde det rigtige sted. h

• #6   13. feb 2007 yep Allann har virklig skåët det ud i pap. du må få den lavet andet er der ikke for. dog ville jeg ikke bruge ordet som DOA rep. over for kunder da det nok ikke lige siger dem noget.

• #7   13. feb 2007 DEAD ON ARRIVAL til dem der ike ved det og det betyder at hvis telefonen har en så væsentlig mangel at man ikke kan bruge den fra første opstart skal den byttes asap...:-)

• #8   13. feb 2007 PPPS undskyld tastefejlene he he.. det går lidt stærkt nogen gange,.

• #9   13. feb 2007 Allan. du har sku styr på det..
    Det er en Nokia 5500 hvor der r knas i højtaleren i priodere, genstart når den har lyst, og tastaturmåtten har sluppet der hvor den er limet fast...
    Købt hos telekæden i næstved, den er indlevert men har fået en låne der holder strøm i max 8T. og hvis jeg så havde krav på en ny så ville jeg køre ned og brokke mig..
    men det har jeg åbenbart ik desværre

• #10   13. feb 2007 at Mr Griff. kom ned til sonofon på axeltorv nr 1 der arbejder jeg . vi sender den til rep og du låner en gammel telefom med hjem.. husk kvittering.. så taget vi os af den.. den med limen har vi mødt før og ang højtaler og gwenstart skal den softwareopdateres, og derfor skal du tage en backup af dette.. vi ses ??

• #11   13. feb 2007 Allan.. Jeg har indlevert den hos telekæden som nu hedder telia i sankt jørgenspark. men den lånemobil jeg hr fået ka ik holde strøm mere end 8 timer. derfor ville jeg gå ind og be om af få min mobil ombyttet eller pengene tilbage hvis jeg havde krav på det..

• #12   13. feb 2007 nåh ok.. brug os næste gang.. men ang låne terminalen kan man ikke regne med de er super gode desværre.. det er ren service aT DU får en he he.. men held og lykke.. ps kom over til os hvis den stadig er defekt. Hygge

• #13   13. feb 2007 Allan.. Tak det skal jeg gøre..

• #14   13. feb 2007 smiley

• #15   13. feb 2007 Allan J.
    Forresten hvis jeg nu ved et uheld kommer til af ødelægge den låne mobil jeg har, skal jeg så betale for en helt ny?

• #16   13. feb 2007 jeps... du hæfter for den .. hos os skal man underskrive at man har lånt den og der er en erstatningspris og den er rimelig hamper.. men ved ikke hvordan det fungerer hos Telia.

• #17   13. feb 2007 oki.. jeg har ik skrevet under på noget.. hehe

• #18   13. feb 2007 hmmm .. ville nu ikke gøre noget med den.. de fakturerer dig sikkert for en ny

Kommentér på:
Mobil Ny/Rep.???

Annonce