Bilbrochure Bilbrochure
Jeg kigger lidt på brugte biler, da jeg er kommet frem til at jeg nok godt snart kunne tænke mig en bil igen.
Men der er altid udstyrsversioner af bilerne og ekstra udstyr der kan tilkøbes. Det er en jungle at finde rundt i, medmindre man lige er bilsælger for det specifikke mærke.
Jeg kunne derfor godt tænke mig at læse de gamle brochure, på bilen så jeg selv kan kigge på hvad de har og hvad de ikke har, når jeg holder priserne op mod hinanden. Jeg kan på nogle biler godt finde en udenlandsk side hvor man kan se noget, men jeg synes det er lidt misvisende når udstyret, udstyrsversionen, eller udstyrspakken ikke nødvendigvis findes på det danske marked,
Findes der et sted hvor man kan hente de gamle brochure på biler i pdf så man selv kan sidde og læse dem?
aug 2006
Følger: 23 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 326
Renault captur 2015,
Renualt Clio 2015
Kia Ceed 2016
Hyundai i30 2017
Kia Rio 2015 og 2017 model
Det var egentlig mere om der fandtes et sted hvor nogen samlede sådan noget, så det var nemt tilgængeligt.
Oså gerne hvis der ligger instruktionsbøger og service hæfter
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 223 Svar: 2.959
Men mht. Clio og Captur, så kan jeg ret hurtigt fortælle dig hvad der er ekstraudstyr hvis du kan vise mig de specifikke biler du kigger på.
aug 2006
Følger: 23 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 326
Jeg skal ud og kigge på en captur imorgen. Den har udstyrs varianten Dynamique
Jeg google det og fandt på denne en engelsk brochure, med 3 varianter af dynamique, så jeg ved ikke hvilken det danske marked dengang fik.
Generelt kunne det også bare være sjovt at læse resten af manualen og se hvor ovenud tjekket den var dengang.
Jeg har en gammel brochure fra en peugeot 205 dengang den kom, et eller andet sted. Det var sjovt læsestof
Bilbrochure