{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Godt musik program? {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Ville høre om der er nogle der kender et godt musik program til at lave sit eget trap musik? smiley
Har prøvet et par stykker der er gratis men regner med der skal lægges penge i et for at få et ordenligt program med massere muligheder så før jeg bare smider penge ud af vinduet ville jeg lige høre herinde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt musik program?
  • #1   19. apr 2020 Det letteste at gå til, både prismæssigt og Fast2learn, er FL Studio.. Ellers er Logic fra Apple også godt!

  • #2   19. apr 2020 Jeg prøver og tjekke dem ud engang smiley tak for hurtigt svar smiley

  • #3   19. apr 2020 Jeg har brugt FL Studio de sidste 11½ år og kan kun anbefale det.

    Dog skal du bare vide at programmet er ikke alt, da der er rigtig mange andre ting man skal bruge.
    VST plugins, samples, FX plugins (med mindre man bruger dem programmet kommer med) og for ikke at glemme nogle gode studie højtalere / headset.

    Programmet er bare kageformen. Ingredienserne kommer bagefter.

    Heldigvis er er mange tutorials på Youtube hvor man kan lære lidt.
    Dog brugte jeg aldrig rigtig sådan noget da det ikke rigtig fandtes i 2008 smiley

    Cymatics har rigtig gode samples hvis man gerne vil lave Trap.
    KHSMR har lavet nogle gode packs hvis man gerne vil lave såkaldt "EDM".
    Vengeance har også massere af samples til alle genre.
    Dog er de helt gamle Vengeance Soundpacks desværre udgået hvilken er en rigtig skam.


  • #4   19. apr 2020 Logic Pro X pt har de 90 dage gratis smiley

  • #5   19. apr 2020 #3
    Ja jeg sidder og kigger på det nu, overvejede den der hedder producer edition..
    Ved du om man for nok med i den til at lave udemærket trap musik?
    Kan ikke se hvad der medfølger fordi at kæresten bruger computeren lige nu og den gider ikke og scrole ned på ipaden..
    Jeg regner ikke med at skulle gå hen og blive kendt for at lave musik, det bliver nok mere en hobby smiley

    #4
    Det vil jeg da også lige tjekke ud så smiley

    Tak for svarende smiley


  • #6   19. apr 2020 Der følger altid lidt samples med når du køber programmet, men det er stock presets og de er ikke noget at råbe hurra for.
    Det samme gælder VST plugins. Der følger nogle med i full version og andre i demo version hvis du vælger.

    I Producer Edition udgaven får du 7 plugins med (ved ikke hvilke), men det anbefales alligevel at du anskaffe dig andre VST plugins.
    Serum er meget populært blandt mange.

    Men samples kommer du ikke udenom at kaste penge efter, men Cymatics har heldigvis nogle billige pakker tilsalg der er klar til brug.

    Der er også gratis pakker derude
    https://www.youtube.com/watch?v=r3j1aC2noEw




  • #7   20. apr 2020 Okay jeg takker mange gange for hjælpen smiley

Kommentér på:
Godt musik program?

Annonce