{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ungdomshuset...
  • #1   1. mar 2007 Nu bor jeg godt nok i den anden ende af landet.... men synes sgu hvis huset ikke skal bruges til noget specielt må de sgu gerne beholde det... Men at de går i krig mod politiet synes jeg er for latterligt.. så det er nok i orden de ryger ud

• #2   1. mar 2007 jeg overvejer om man skulle hoppe ud til den lokale tandmand ... stjæle en rendegraver og så eller tæske til KBH og ned lægge den rotterede! for det kan da kun gå for langtsomt med at få den nedlagt ....!

• #3   1. mar 2007 tandmand = landmand

• #5   1. mar 2007 Ud med lortet!

• #6   1. mar 2007 Synes det er vildt de har spærret broen mellem fyn og sjælland for at hører hvor man skal hen smiley

• #7   1. mar 2007 ud af huset og så ska de ha stokke slag til de fatter at de ska få sig en uddannelse og et arbejde og komme igang med at bidrage til samfundet

• #8   1. mar 2007 hahaha K J smiley

De lort skal bare ryddes... Jeg havde dog håbet på at de bare ville jævne det med jorden mens der var en kæmpe koncert derinde - så får man ram på huset samt en masse af de spasser som ikke har fattet forskellen på "dit og mit"

• #9   1. mar 2007 nå oki ... Misforstod det såå.... gad godt hører Dolphs mening om det her smiley

• #10   1. mar 2007 hvad er det nu! ... Nå ja selvtægt er ulovligt!!!! så må de selv klare resten!

• #11   1. mar 2007 http://www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=3014 lær det og flyt dig når politiet rygger ud hehe

• #12   1. mar 2007 HAHAHAHAHAHAHAHA morfar

På engelsk " SERVED "

• #13   1. mar 2007 han kan sku da bare lade være hehe

• #14   1. mar 2007 På en måde synes jeg det er lidt synd han bliver ramt...

Se lige hvor bred bilen er - de kunne ramme mange flere hvis de bare kørte ordentligt ! smiley

• #15   1. mar 2007 HAHA de svin skal da bare ud ville med glæde hjælpe politiet i det tilfælde

• #16   1. mar 2007 Nåja.. det minder mig om. På vej på arbejde idag kørte jeg bag en sort Hyundai Sonata inde på boulevarden, og da han havde travlt med at kigge efter 6 salatfade der kom kørende i modsat retning - hvilket må være utrolig spændende - For kan knalder op i forankørende der holder for rødt!

Skørtet falder ned og det ryger kraftigt fra motoren fordi køleren sikkert er kaput nu!

Til hans held er foran kørende et fejeblad smiley HA HA! Og foran kørende kører da også ind til siden efter lydskrydset... men næ nej.. tåben i sonataen kører da bare videre. Og han fortsætter da også over langebro da jeg kører til venstre ved Rio Bravo!

Der skete såvidt jeg kan se ikke ret meget med fejebladet, måske en smadret lygte.. men sonataen har fået en ordentlig hak i tuden smiley Mærkelig holdning bare at køre videre når man har været med i et færdsels uheld!!
    Det er jo sådan set hans skyld, og burde være stoppet op for at udveksle forsikrings oplysninger.. og med lidt held kunne han ha fået et lift til et værksted smiley Tosse!

• #17   1. mar 2007 Philip E hehe han er da en klaphat hehe

• #18   1. mar 2007 Ja den motor har nok ikke skide godt af at køre en længere tur uden en køler!

• #19   1. mar 2007 Jeg havde sq meldt svinet til politiet...

Hit and run ligger over hvad jeg kan holde ud!

• #20   1. mar 2007 Hva sker der for dem....... de skal ud, og ja et andet sted hvor de passer bedre ind...... Og det er ikk danmark......

• #21   1. mar 2007 Kan på sin vis godt forstå dem

Jeg er da også pisse træt af at skulle betale halvdelen af min løn i skat...men derfor kan jeg godt opføre mig nogenlunde ordenligt....og så længe de smadre mere end de bygger sku de fandme bare ha nogen smæk....

og så sku de have lidt fler smæk til de selv ryddede op smiley

• #22   1. mar 2007 K J - Hmm okay hvis de er SÅ latterlige så sku de da bare havde et nakkeskud...altså man må ligesom yde før man kan nyde...

• #23   1. mar 2007 det eneste imelige ville vel være at alle regninger fra politiet/komumen/retssystemet/forsikringsselskaberne bliver samlet i en stor pulje. og det sikkert pænt store beløb bliver delt over de der er blevet anholdt pga jagtvej(ungdomshuset) for jeg kan ikke se det retfærdige over at jeg/vi skal betale for en flok utilpassede personer der mener at det er okay at trodse demokratiet.

hvis de vil se hvordan det går når alle vil gøre som de vil kan de jo passende tage på studietur til feks irak. naturligvis uden militær støtte eller skudsikre veste. de repræsentere jo alt det der er forkert i deres øjne.

men vi kunne jo alle påkalde os retten til en personelig frihed som de personer der kaster med sten på jagtvej lige nu.FAKTISK lad os gøre det. fat et bat og begynd at banke demostranter på jagtvej. jeg er da sikker på at de har fået deres lommepenge. efter en 50-100 unge burde der være til et par nye fælge. og hvad vil de gøre,melde os til politiet? nej for de tror jo ikke på magt anvenelse og retssystemet. så har man penge problemer og skjulte agressioner er jagtvej nok lige det rigtige sted, så længe det er demostranterne det går ud over.

men det særgelige er at de ikke fatter "brik" af hvad de laver lige nu, de kære unge. de latterlig gør det vores forfædre har kæmpet for, de ødelægger det der gør at de har tid til at "fise" rundt og spilde tiden mens almindelige mennesker er på arbejde for at samle penge til velfærdssystemet.

men okay. måske det var bedre at lov og orden forsvandt i dk. så skal vi alle jo til at kæmpe for mad og vand..

GODT JEG HAR FERIE..

Kommentér på:
Ungdomshuset...

Annonce