{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

fight 4 what u belive {{forumTopicSubject}}

jeg er hverken for eller imod ungdomshuset(tidliger ungdomshus)

men hatten af for at man tager kampen op når man føler sig uretfærdigt behandlet (måden kan dog diskoteres :o))

RESPEKT

jeg ved at jeg bliver haglet nu, men faktum er at over 70% af jer politi-elskende-sofabrokkehoveder-, højst sandsynligt ville bukke jer forover og bare ta` den i røven, hvis det var jer der følte jer snydt/uretfærdigt behandlet.

vil dog gi jer ret i at deres tøjsmag er HELT ved siden af. man skulle næsten tro at de (ligesom lancias bildesign) prøvede at se grimme ud

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fight 4 what u belive
  • #1   1. mar 2007 Hej folkens

Vi har intet imod at disse emner diskuteres herinde men jeg minder lige om at bliver indlæg som dette anvendt til diskussioner hvor tonen ik kan holdes på et fornuftigt niveau bliver indlægget slettet uden varsel. Derfor en opfordeing til at man lige huske at der er en grænse for hvordan tonen herinde bør være.

Mvh. Anders

• #2   1. mar 2007 Fint at kæmpe for sin sag så længe man har loven på sin side. Det vi ser på TV nu får aldrig min accept. Det er usmageligt

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #3   1. mar 2007 ja man må være overdreven intelligent og virkelig ha lyst til at få et nyt sted at være når man smider med sten og kanon slag på høkerne, fordi de gør deres arbejde ??

jeg kan ikke udstå høkerne(ihvertfald ik dem der lige har fået skiltet og skal bevise en masse)
    men kaster nogen en sten efter mig, så smiler jeg da ikke og siger "undskyld søde ven nu skal jeg flytte mig så din sten kan flyve længere"

begge parter må da tage sig sammen og finde en løsning uden det skal foregå på den måde

• #4   1. mar 2007 hm...

Jeg er sådanset enig FRK. E, og jeg syntes det er ret fedt, at der bliver sagt fra overfor både politi og stat, som indimellem er langt fra rimelige...

... men der ophører enigheden vist også. Min holdning er at når det i den grad går ud over undskyldige forretningdrivende, og folk på vej til/fra arbejde, så er det ik sjovt mere.

Det er cook nok at folk der ikke kan bedre, skal have et sted at samles, og de skal have mulighed for at dyrke deres kultur, men det der har foregået det sidste par md. med ungdomshuset er anarki. Og det holder ikke i et demokratisk samfund hvor der også skal være plads til andre end de unge fra jagtvej..

Iøvrigt er en stor del af skylden hos faderhuset, som har behandlet denne sag som et rent PR stunt, og kørt den så langt ud som de kan for at få MAX publicity.

• #5   1. mar 2007 jeg synes ikke det kan være rigtigt de skal opføre sig som en flok børnehave børn.. og smadre de halve af nørrebro fordi de ikk kan få deres vilje.. de gør vi andre sgu da ikke...

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #6   1. mar 2007 begge parter mener jeg politkerne og de der ungdoms dimser

høkerne gør jo bare hvad retten har pålagt dem

• #7   1. mar 2007 Kunne se en pointe i deres sag.. dvs lige indtil den begyndte at gå ud over uskyldige som den 16 december.. og så iaften.. så endda de havde væltet biler om på siden! Ved godt det ikke er hvad ungdomshuset står for og at de på ingen måde kan drages til ansvar for netop den handling.. men blev min bil væltet om på siden var jeg nok hurtig til at sætte mig i vinduet med riflen og pille dem en efter en.. (forståelse for ironi bedes efterleves her tak) men idioter da! Har mistet alt respekt for deres sag.. ungdomshusets ledere burde tale mængden til ro istedet for det pjat her der sker lige nu..

• #8   1. mar 2007 FRK. E
    så du syntes vi skal være ligesom dem, pga vi ikke får en bane at køre på? eller bare steder at holde. der bliver vi jo også sendt væk.

• #9   1. mar 2007 De går og vælter biler !! ... Det kan slet ikke passe det skal gå ud over uskyldige... Ville da blive ked af det og rasende over at se min bil ligge på hovedet .... KAN SKUDA IKKE VÆRE RIGTIGT

• #10   1. mar 2007 de burde ta at tørre øjnene og spise en kiks.. og komme videre. de er blevet tilbudt at købe et hus men takkede nej da de kun ville gi 1 krone... har mistet alt respek for dem.

• #11   1. mar 2007 som skrevet tidlegere er det hverken deres fremgangsmåde eller holdninger der får min respekt, men derimod det at de ikke bare giver op, og at de ikke finder sigi at blive "kneppet" i røven. (som folk der har fulgt med også ved at de er blevet)

• #12   1. mar 2007 Morten H: så længe man bare kan køre et nyt sted hen og køre, er det jo ikke noget problem.

desuden hvis du nu havde 20.000.000 dkr (mener det var det de tilbød at købe Jagtvej 69 for), at bruge på en bane, mon ikke det ville være muligt at finde en et sted?

• #13   1. mar 2007 Min personlige holdning er at brugerne af det tidligere ungdomshus skulle sendes i folkeskolens 0 klasse og så gå det hele om, for der er tydeligvis noget om samfundet de skal lære

• #14   1. mar 2007 hvorfor diskuter det her inde det har da ikke et dyt med biler og gøre

• #15   1. mar 2007 jeg vil samligne det lidt med noget jeg oplevede for et par uger siden i byen.

jeg så en gruppe der stod og provokerede en ung mand der stod helt selv.
    til at starte med lod han som ingen ting, men da de begyndte at skubbe til ham, sagde han først pænt fra et at par gange, men så fik han et spark i masken af den ene. og så gik han ellers amok med stort A.

jeg tror ialt at de kunne samle mindst 20 tænder op fra jorden bagefter, pluds han delte et par brækkede næser ud.
    han jordede 5 gutter der var større end ham.

han fik selv en del slag men tre af de andre lå ned og de to andre løb, han gik stille sin vej.

igen man finder sig i meget men på et tidspunkt får man nok

RESPEKT.

• #16   1. mar 2007 FRK. E :
    Hold da kæft hvor er det rart med en der ikke bare følger med alle de andre.

Endelig en der faktisk ved noget før vedkommende udtaler sig, for der er godt nok mange der udtaler sig men som absolut ingen forstand har på det og som heller ikke gider at sætte sig ind i det.
    Det er selvfølgelig også meget lettere at sidde og svine andre til end rent faktisk at sætte sig ind i forholdene.

Ungdomshus = yes sir!!!!!!!!!!!!
    Faderhuset = Nej tak!!!!!!!!!!!!!!
    Politisk idioti = Dumt!!!!!!!!!

• #17   1. mar 2007 jakob M:

Det er OFF TOPIC forum.

Kommentér på:
fight 4 what u belive

Annonce