{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

besked ang adblocker!! stop nu {{forumTopicSubject}}

seriøst dropper snart den her lorte side!!! er dem der styre det i dag, bare komplet hjernedøde eller?? jeg betaler for at være medlem, og skal nu glo på latterlige reklamer. fordi at man er så evnesvag, man ikke forstå det var bedre før! hvor man faktisk ikke skulle betale! der var sjovt nok folk, som gad hjælpe en i forum emner. og admins som ikke var helt væk! få nu styr på den her side igen tak, er da for latterligt noget bras!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  besked ang adblocker!! stop nu
  • #1   6. jun 2020 Skift din Adblocker.

  • #2   6. jun 2020 Enig.. kan ik engang læse en længere tråd mere - mit bg forbrug er over halveret, gider ik bøvlet..

  • #3   6. jun 2020 jeg bruger mest app, der popper der ingen reklamer op.

    men brugte så en PC i dag, hold da op bg går amok.
    bare fordi man har add blokker installeret.
    så kommer der meddeles om man skal slå det fra.

    træls.


  • #4   6. jun 2020 Jeg bruger "Ads Killer Plus" og får hverken reklamer eller meddeleser.

  • #5   6. jun 2020 Ublock origin.

    Selv tak.


  • #6   6. jun 2020 Pi.hole dns

  • #7   6. jun 2020 Nu er jeg jo før blevet kaldt for grammatik-nazien herinde... Og det fucking pisser mig af, at der er stavefejl i den lortebesked som popper op konstant!!! Ikke engang dét kan de finde ud af!

  • #8   6. jun 2020 #6
    Rart at vide PiHole tager det... Sidder og leger med tanken om noget pfsense og pihole og i den dur.

    #7
    Okay, det havde JEG ikke engang opdaget.

    Jeg kan ikke overleve det her!


  • #9   7. jun 2020 Jeg kan indimellem godt forstå, at der efterhånden er den del websites, hvor man bruger mange ressourcer og penge på at holde siden kørende, og hvor man derfor gerne vil undgå, at folk bruger diverse "reklame-blokkere" osv.

    Der hvor kæden for mig FULDSTÆNDIG hopper af, det er, når jeg så ser, hvor mange reklamer der kommer på siden, når man IKKE har en adblock´er installeret.

    Det er fair nok, at der bliver vist en enkelt reklame i siden og måske én i toppen, men lige som her på Bilgalleri, så popper der jo på de fleste hjemmesider et sted mellem 7 og 8 milliarder forskellige reklamer op, hvis ikke man har en ad-blocker installeret, reklamer, som dels sløver sideopbygningen ad helvede til og dels bliver man idiot (mere end man er i forvejen), når man skal glo på de hundredevis af reklamer, der skifter i et væk. Alt med måde må devisen lyde her!


  • #10   7. jun 2020 Jeg synes det er aftaget lidt med antallet, men det er måske fordi annoncørerne ikke vil være her mere, qua det store frafald af brugere?

    Man kunne godt savne noget respons fra "Rikke" som i gamle dage.


  • #11   9. jun 2020 jamen når man betaler, for at få vip. så har man jo bidraget, til sidens økonomi! og derfor ikke burde glo, på de skide reklamer eller den besked! men at der ikke er den store, økonomi evt. er vel mere et tegn, på at dem der styre det. ikke gøre tingene godt nok, og har lavet tiltag. der har fået folk, til at stoppe med at bruge siden evt!

  • #12   10. jun 2020 Jeg slog lige adblocker fra for at se om det nu virkelig var så slemt som i siger...
    Jeg slog adblocker til igen med det samme...

    Forsat god dag derude


  • #13   10. jun 2020 #12 - Jeg prøvede det samme for et par uger siden. Holy smokes det er helt tovligt...

  • #14   11. jun 2020 https://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/1617328-reklamer_paa_bg_d

    Jep, det samme var gældende februar 2019


  • #15   11. jun 2020 jamen det er nemt, at køre en god side i sænk jo!! altså engang var tonen generelt bedre! og der var faktisk gang i både forum og annoncer jo! ligsom at man har lavet, 100 lappe løsninger istedetfor at fikse problmerne! har enda råbt på tekst, efter en admin fordi han intet fattede! han satte sig ikke ind i sagen, men regnede bare med den anden havde ret!
    gider jeg ikke finde mig i, når det var mig som blev svinet og snakket til som et barn.. men det jo bare flot arbejde, at køre det hele i sænk


Kommentér på:
besked ang adblocker!! stop nu

Annonce