{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Vejledning til køb af svejseapparat {{forumTopicSubject}}

Hejsa, søger lidt vejledning til at købe et godt svejse aperat der er billigt.
Hvad skal jeg svejse i? Det skal værre min mx3 så biler også scootere og motorcykler på et tidspunkt men det primære er biler.

Har kigget på alle fra harald nyborg og biltema nogle billige i kan anbefale fra de butikker eller måske andre butikker?

https://www.biltema.dk/sogeside/?query=svejser
https://www.harald-nyborg.dk/search?q=Svejser

Skal helst værre uden gas flasker har hørt man kan købe nogle hvor flasker ikke er nødvendigt????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejledning til køb af svejseapparat
  • #1   7. jun 2020 Du skal ikke have sådan en svejser du snakker om det er noget være bæ har været der og går ikke tilbage til det pis men hvad med at overveje denne her i stedet da du nok aldrig kommer over 100amp https://svejsevaerk.dk/shop/shenyuan-mig-mma160a-526p.html

• #2   7. jun 2020 Haha, det var da noget af et navn den har. Følger der elektrode samt gasflasker med og hvis olle hvor køber man dem billigt samt i god kvalitet og hvor i alverden kan de genfyldes eller skal man købe nye når de løber tør?

• #3   7. jun 2020 De sælger små flasker som ikke kan betale sig at købe da de er engangs flasker og dårligt manometer til så du kan lige så godt købe en god kvalitet manometer også en 5 kg flaske ved din lokale smed eller hvem som sælger gas i dit område og der er heller ikke tråd med til men det kan du købe over alt det skal bare være den størrelse som dyssen er og den kg størrelse som der står at der kan være i svejser tror det er en 5 kg til den jeg linker til og har kun hørt godt om den overvejer pdjt en mangen til bare til tig i stedt

• #4   7. jun 2020 Billigt+kvalitet findes ikke

Du må vælge én af de to...

• #5   7. jun 2020 De svejsere uden flaske er noget skrammel at arbejde med.
    Jeg har en Gude GIS200 købt på eBay for 4600kr inkl alt ud over flaske, den har kørt uden problemer i snart 6 år.
    Fordelen ved den er at jeg kan CO2 og pindsvejse, samt at den er mobil.

• #6   7. jun 2020 det lille svejseværk fra Biltema, hvor man svejser uden gas
    virker rigtig fint, uden gas.
    man kan laver nogen gode svejsninger.
    dog sviner det meget.

har nu afprøvet med normal tråd og gas og der er appetatet niget lort. med normal tråd og gas
    det er som om der ikke er power nok til at smelte tråden, lige meget hvordan man indstiller det.

• #7   7. jun 2020 https://www.dvsalg.dk/kategorier/lodde--svejseudstyr/svejsemaskiner-og-tilbehoer/svejser--focus-mig-130-pfc-co2--migatronic.aspx

Brug de ekstra penge og købe dig noget der er bedre end den biltema kvalitet eller Kina skrammel.

Og så find dig en 15kg ejerflakse på dba eller guloggratis så er du rigtig godt kørende også hvis du ender med at svejse mere end planlagt er det rart med noget ordentlig udstyr.

Den lille migatronic har jeg selv og er fantastisk til bil plade??

• #8   7. jun 2020 Køb en brugt Migatronic, max str 180 ampere, jo ældre de bliver jo længere kan du gå ned i ampere.
    2.500 kan du godt finde et til, så kommer flaske og tråd, tag med ud som kan svejse, ellers ved du ikke om du køber katten i sækken.
    Jo mindre det er jo bedre svejser det i tyndplade, om det er 10-20-30 år gammelt betyder mindre.
    Service er dyrt, så det skal være i orden når du køber det.

• #9   7. jun 2020 Okay tak for alle svarende jeg ville sætte og kigge tingene igennem og bestemme mig har ikke den store forstand på svejse aperater er mere kendt indenfor at bare tænde dem og gå i gang haha.

• #10   7. jun 2020 unisvejs har blandgas flasker uden pant.. og det der shenyuan værk ville jeg godt turde købe.. de bruger dem trods alt selv dem der sælger dem og der er en eu connecter til slangen.. så det er muligt at skifte den hvis den en dag dør.. men så skal du voldtage det..
    Der er igen grund til at købe et stort svejseværk til karosseri arbejde.
    skal ikke kunne sige om deres mini flasker er noget lort men en 8 kg holder ret længe og de har jo mængde rabat på dem. altså mini flaskerne, dog skal du så have et manometer. men det skal du nok alligevel. https://unik-svejs.dk/forside/genbestilling-af-gasflasker/

• #11   7. jun 2020 Min kammerat der er smed, har brugt et en biltema, en til 1499. Den fungerede okay til prisen, så han var fint tilfreds. Den var dog ret tung, og er blevet stjålet. Nu køber vi den de har til 2500. Vi er flere om at bruge det, så vi gider ikke købe noget dyrt, når folk der ikke har forstand på at bruge det, alligevel bruger og ødelægger det.
    Men selvom kvaliteten ikke er i top, fungerede det fint til det behov vi har for reprationer.

Kommentér på:
Vejledning til køb af svejseapparat

Annonce