1.016 visninger
|
Oprettet:
Valg af første bil {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg kigger på at købe min første bil.
Jeg er mekaniker søn, så der er værksted og billige reserve dele, så jeg vil gerne have sjov bil, man kan pudse og ændre lidt på. Men jeg har ikke kunne finde den rette bil.
Biler jeg enten har kigget på, eller venter på kommer det rigtige tilbud er:
Toyota MR2 AW11
Pontiac Fiero
BMW e46 Coupé
+flere jeg ikke kan huske
Men jeg er løbet tør for idéer, jeg vil gerne have sjov "sporty" bil, noget i den stil jeg har nævnt.
baghjulstræk er et stort plus.
Budget er ca. 50.000kr
Så hvis i har nogle gode bud vil jeg meget gerne høre dem, på forhånd tak.
jan 2003
Følger: 32 Følgere: 35 Biler: 7 Emner: 42 Svar: 7.341
Da især hvis du er 18år og ny bilist..
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.419
Er der nogen særlig grund til du vil have baghjulstræk, for hvis vi snakker biler som dem du kigger på vil baghjulstræk ikke være en fordel. Baghjulstræk er oftest kun en fordel for biler med mange kræfter, og oftest vil en korrekt opsat forhjulstrækker være klart hurtigere
jeg ville kigge på en mindre bil med en rimelig effekt, lette for vægt, afstive karossen, måske montere bur, sætte nogle bedre dæk og lette alufælge på. Det vil klart give dig den bedste køre oplevelse på de små landeveje, og du vil jo kunne deltage i kørekurser og trackday i din hverdags bil
et par forslag
colt ralliart 1,5 turbo
fiesta st150
civic vti
corsa opc
mini cooper s
astra opc gtc
hvis en sjov sporty bil er en bil der kan sættes skørter på, ændres på udseende og sættes en larmende udstødning på så ville jeg nok kigge lidt i en anden retning
e46/e36/e39
406/407 coupe v6
mazda 6 mps
alfa gt/spider v6
apr 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Og jeg er helt enig i at jeg gerne vil have en lidt anderledes bil, gider ikke have en som alle andre har.
Helt klart nogle gode forslag, dem vil jeg være på udkig efter ^^
feb 2020
Følger: 8 Følgere: 43 Biler: 6 Emner: 14 Svar: 655