{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Proteinkur, hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hvornår kan det bedst betale sig at starte op på sånden en hvis man gerne vil tage nogle kilo på, som man så omdanner til muskler til træningen :)?

skal jeg først lige vænne min krop til at træne lidt inde jeg begynder på kuren? eller skal jeg starte inde jeg træner og lade et par kilo komme på kroppen, eller hva kan bedst betale sig her?

skal lige siges det er LOVLIGE danske proteiner.

folk bedes tie stille med urelevante kommentare. som fx "tag noget krudt" osv osv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Proteinkur, hvornår?
  • #1   10. mar 2007 Virker ikke skid det protein der hvis man vil ha kg på smiley

• #2   10. mar 2007 Samme tid!

Spis, træn, spis, spis, spis, træn osv!

• #3   10. mar 2007 tag hellere og spis et ekstra stykke kød. efter su har trænet.. det er sundere.. med ren portein smadre du din nyrer..

• #4   10. mar 2007 jeg begyndte med at tage det først i 1 måneder der tog jeg 8 kilo på, derefter begyndte jeg med at træne så jeg kunne omdanne de til muskler men jeg tage så stadig protein imens jeg træner.. jeg tage det 3 gange om dagen og træne 4 til 5 gange om ugen det hjælper rigtigt meget og det er godt smiley

• Claus  H
    Claus H Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 111
    #5   10. mar 2007 Jeg har fået fortalt af nogle "kloge" folk at man helst skal have trænet i 3 mdr. inden man begynder på det .

• #6   10. mar 2007 Niclas G

Det er ikk skadeligt på nyren, lever og hvad du ellers har af organer smiley

Det er der blevet lavet en masse undersøgelser om, der er ingen skadelige virkninger ved proteiner på dine organer.

• #7   10. mar 2007 selvfølgelig er det en lille smule skadeligt, men det så lidt så lidt så det kan være lige meget..

100% mindre skadeligt for organerne, som fx alt det øl/sprut du fylder dig med smiley

ville heller ikk være godkendt til salg i danske butikker, hvis det smadrede dine organer smiley

• #8   10. mar 2007 Der er noget folk har misforstået med proteiner...

jo flere proteiner du indtager jo større blir ind forbrænding... vis du spiser f.eks 400 gr kalkun kød som er ren protein. så stiger din forbrænding med 30% i alt fra 3-12 timer efter du har spist det.
    vis du derimod spiser salat og grøntsager så stiger din forbrænding kun med 4% i max 3 timer...

så vis du skal tage på så skal du ikke spise proteiner men alt hva der er fedt i du kan komme i nærheden af og så bare træne løs så det ikke sætter sig de forkerte steder...

Kommentér på:
Proteinkur, hvornår?

Annonce