{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom med nogle jokes!
  • #1   11. mar 2007 ... han kan da se det fra den lyse side han bliv da tilbudt en øl .... så dan en negativ vinkel på tingene er da ikke til at havde med at gøre

  • #2   11. mar 2007 Her er en :

    Ungdomshuset Jagtvej 69..

    år 2006/2007 største joke


  • #3   11. mar 2007 Hvis man fryser, så gå over i et hjørne. Der er 90 Grader..........

    //Kanne


  • #4   11. mar 2007 en neger har fået kørekort til motorcykel. for at fejre det, tager han en tur på motorvejen. da han når 150km/t bliver det sort for hans øjne, og han vælter. efter en tur på skadestuen, prøver han igen, med det samme resultat. han tager af sted endnu en gang, men en ven kørende ved siden af i bilen. samme resultat. da han vågner på skadestuen, siger han kammerat.- den er god nok! når du kommer op på 150 flyver din overlæbe op foran øjnene.

  • #5   11. mar 2007 Michael: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL LOOOOOOOOOOOOOOOOL...hahahahhahaha

  • #6   11. mar 2007 hahahaha michael :D:D:D

  • #7   11. mar 2007 Lille Ib på 6 å, drøner op til sin store søster på 15 år, og spørger og hun vil tage sine trusser af?? "NIX", siger hun. " bare et lille kig" spørger Ib..?? "Okay" siger hun, og trusserne ryger ned. "ØV!" siger Ib,"de store drenge siger ellers, at du har fået tissemand!!

  • #8   11. mar 2007 En lille kanin løber glad gennem en skov, da han kommer til en giraf der er ved at rulle en joint. Hold op med det min ven, løb med mig i skoven det er sundere for kroppen. Sammen løber de i skoven, til de møder en elefant som er ved at tage en bane coke. Kaninen siger: hold op med det og løb med os i skoven det er meget sundere, så løber de alle tre i skoven til de møder en løve der er ved at tage et fix. Kaninen siger løb med os i skoven det er bedre for kroppen. Løven lægger sprøjten og æder kaninen. De andre dyr glor på løven, og spørger hvorfor det???
    Jo siger løven: Det lille røvhul får mig til at løbe rundt i skoven og spille idiot hver gang han er på speed


  • #9   11. mar 2007 Drengen til sin far: "Far hvad er forskellen på virkelighed og fiktion?"
    Faren svarer: "gå ud, spørg din søster og mor om de vil knæppe med skraldemændene for en million?"
    Det gør sønnen og kommer tilbage 5 min efter, og svarer: "Det ville de godt far!?"
    Faren svarer: "Der kan du bare se, vi kunne være millionære.
    Men i virkeligheden bor vi bare sammen med et par halvdovne ludere!!!".

    SeS


  • #10   11. mar 2007 Manden til konen: "Du kan ikke sige noget, der både vil gøre mig ked af det og glad på samme tid!?"
    Konen svarer:"Du har en større pik end din bror!"


  • #11   11. mar 2007 3 grunde til en fisse er bedre end motor:
    1. den smører sig selv
    2. den passer automatisk til alle stempler.
    3. den skifter selv olie hver fjerde uge.


  • #12   11. mar 2007 man er kommet frem til, at fedme ikke skyldes for lidt motion og for meget mad..det skyldes helt enkelt, at ens røvhul er for lille i forhold til ens mund. men det kan der rodes bod på!!!
    Med venlig hilsen Dansk Bøsseforbund.


Kommentér på:
Kom med nogle jokes!

Annonce