{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Bilkøb nu - Betal Juni? {{forumTopicSubject}}

Hej,

På forhånd ønsker jeg kommentarer som ikke besvare mit spørgsmål...

Sagen er den at jeg akut mangler en bil, men ikke har pengene før 1. Juni.
Kender i til nogle forhandlere der er villige til at sælge en bil og få en anden i byt med det samme, få betaling D.1 Juni og har selvfølgelig bevis på at der er penge. Der kan også laves en FDM kontrakt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilkøb nu - Betal Juni?
  • #2   12. apr 2021 "På forhånd ønsker jeg kommentarer som ikke besvare mit spørgsmål..."

Super, jamen det sner her smiley

• #3   12. apr 2021 "få en anden bil i bytte"... Jeg ser det som en mulighed for ikke at skifte bil, og køre i den nuværende indtil du har pengene.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #4   12. apr 2021 Der findes måske en enkelt forhandler et sted derude, som lige har fået en hjerneblødning....Ellers så kommer det ikke til at ske....Hvis du har bevis for at have pengene til juni, så kan din bank låne dig pengene....

• #5   12. apr 2021 du mangler en bil akut, men vil give forhandleren en bil i bytte, hvordan hænger den lige sammen?

• #6   12. apr 2021 De fleste forhandlere sælger da med finansieringsaftale, som man så er fri til at indfri 1. juni. Billigt er det ikke, men det er da en farbar vej, hvis der er et akut behov.

Ellers skal man nok via banken overbevise dem om, at man skal have et bevilget overtræk, indtil pengene er der.

Solen skinner i øvrigt her smiley

• Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #7   12. apr 2021 Start med at finde den bilmodel du kunne tænke dig inden for dit budget . Ring til forhandleren og forklar ham situationen, prøv gerne flere af den samme bilmodel, du vil blive overasket over hvor forskelligt to-tre tilsyneladende ens biler kører . . Hvis han skal tage din bil i bytte skal den som minimum kunne køre ud til forhandleren så han kan give et reelt bud på den. Ellers må du sælge den privat , som defekt og håbe på at der er nogen der vil købe den for mere end skrotværdien . Du skriver du mangler en bil akut - det må du aldrig nævne over for forhandleren for så vil ni ud af ti forhandlere finde den bil der har stået længst på pladsen eller den den bil som han allerhelst vil af med , og det er i sagens natur nok ikke den bedste . Selvom du har travlt så skal du lade din nye bil undersøge af en neutral mekanikker eller FDM inden du skriver under på noget , ved bilkøb skal man, uanset hvor desperat man er have tålmodighed , ellers ender man med at købe katten i sækken . Som andre skriver kan du godt lave en kontrakt hvor bilen betales 1. Juni , og inden du ser dig om og har fundet din nye bil , så skriver vi alligevel 1. Maj , og så er det sikkert helt fint at betale den 1.Juni . Held og lykke med dit nye bilkøb .

• #8   13. apr 2021 Mener mange forhandler har " valgfri" start på afdrag.

Kommentér på:
Bilkøb nu - Betal Juni?

Annonce