{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulnarisskade - Nogen som har haft det?
  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.023
    #2   18. maj 2021 Har skade på min Ulnaris nerve, men det er så meget, at følesansen er væk, efter et uheld smiley
    Kan ikke mærke min lillefinger, halvdelen af siden på ringfingeren der vender mod lillefingeren, underhånd og underarm.
    Ikke fedt når man tanker og ikke forstår hvorfor der ikke kommer benzin ud, men finder ud af at lillefingeren er kommet i klemme mellem håndtaget og studsen mens man har klemt alt hvad man kunne.

• Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 157 Svar: 6.404
    #3   18. maj 2021 smiley smiley smiley men finder ud af at lillefingeren er kommet i klemme mellem håndtaget og studsen mens man har klemt alt hvad man kunne. smiley smiley smiley

Kan lige se det for mig og alle andre på tanken har fået fyldt på og er smuttet, mens du bare står der med klemt finger og tænker at tanken er blevet noget mere rummelig siden sidst smiley smiley

• Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

#4   18. maj 2021 Det har krævet noget tilvænning ja, det er også sket at man har sat tallerkner i skabet og de så kommer flyvende mod en når man tager hånden til sig, fordi man ikke kunne mærke at man havde sat dem på lillefingeren.
    Men nu er det så mange år siden at det ikke sker mere, man har vænnet sig til det, ikke at tallerknerne kommer flyvende, men man er blevet vant til at passe på. smiley
    Ikke som dengang jeg satte hånden på en varm turbo og spurgte min makker hvem der grillede smiley Av Av smiley

• Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

#5   18. maj 2021 Kan lige se det for mig og alle andre på tanken har fået fyldt på og er smuttet, mens du bare står der med klemt finger og tænker at tanken er blevet noget mere rummelig siden sidst smiley smiley

Ja smiley Hvorfor er det altid min stander der er langsom smiley

• martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 315
    #6   19. maj 2021 Hvad kommer det af slag eller

• Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

#7   19. maj 2021 Efter et uheld med en glasrude, fik skåret underarmen op, vene, arterie og nerver cuttet over, 30 cm ar den dag i dag. skete i slut 90erne

• martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

#8   19. maj 2021 #7 Shit det gør mig ondt at hører

• Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

#9   19. maj 2021 #8
    Det er ikke noget jeg tænker over, men det har da ændret min opfattelse af at huske at leve livet, var jo tæt på at stille træskoene dengang, det går jo hurtigt når arterien bliver skåret over, så havde jo mistet 3-4 liter af det røde stads der løber rundt i kroppen smiley

• #10   19. maj 2021 Mit er kommet af sig selv, hvilket faktisk er tilfældet for de fleste tilfælde af ulnarisskade.

• #11   19. maj 2021 Jeg har let smerte ved berøring og det bliver værre op ad dagen og får hjælp til mit arbejde, og så skal jeg til en håndkirurg og have vurderet om der skal en operation til.

• martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

#12   19. maj 2021 Det er godt nok noget lort Allan

• #13   20. maj 2021 Tænk over din livsstil. Arbejdsstilling, ergonomi, overbelastning, for mange gentagelser og lign. Disse ting kan godt afstedkomme problemer i stil med de symptomer, du nævner. Observer dig selv og tænk over, hvad du gør. Det kan måske give en ide om det. Har selv gået til fysioterapeut mange gange.

• #14   20. maj 2021 Vi holdt et sygemøde, faktisk to, i denne uge, tillidsmand, teamleader, fabrikschef og undertegnede, der blev også snakket ergonomi, håndboring af 36.000 huller om året blev genstand for en beregning af hvor lang tid der blev brugt til at hælde kølevand på boret, det alene var faktisk 5 arbejdsuger om året, så der blev fluks bestilt kølevandsanlæg til montering under den ene søjleboremaskine.
    Nu venter jeg så bare på indkaldelse til undersøgelse hos håndkirurg.

• martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

#15   21. maj 2021 Det lyder til du er på en god arbejdsplads

• #16   21. maj 2021 Det er en 122 år gammel arbejdsplads, der med mange ting er cirka 100 år bagud, mange forslag bliver forkastet fordi ingen kan se eller forstå relevansen, f.eks. har jeg foreslået et tiltag med kølevand på en boremaskine, ikke afvist men heller ikke udført, først nu hvor jeg har ondt i armen er det blevet effektueret, lige efter sygemøde nr 2, det blev sat til idag.
    Flere tiltag er på vej, nogen af mine gamle forslag fra tavlemøderne.

Kommentér på:
Ulnarisskade - Nogen som har haft det?

Annonce