{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjekke inden syn
  • #1   3. aug 2021 Bremser ka du også tjekke (om der klodser or skive nok etc.

• #2   3. aug 2021 og du kan under kørsel
    kontroller om der kommer forkerte lyde fra undervognen

og styringen virke fint fra side til side.
    og at den selv opretter.

• #3   3. aug 2021 Som de andre skriver , og check lige at der ikke er utætheder ved støddæmpere og hvis du kan komme til det kik efter knækkede fjedre .

Er det en ældre bil så kør bilen til syn og få en mangelliste, og få lavet det som synsmanden finder . Der er ingen præmier for at komme med årets mest velholdte bil i synshallen .

• #4   3. aug 2021 Som #3 så fint siger det, så får du ingen pokal med hjem, fordi bilen er tiptop.
    lygter, dæk, bremser, lamper i instrumentbræt.
    Skal den til omsyn, så har du en spiseseddel som mekanikeren kan gå efter - så laver han heller ikke alt muligt han ikke skal smiley

Stenslag og viskerblade har jeg aldrig set dem tjekke på mine biler.

• #5   3. aug 2021 Hvis du gør som #3 foreslår, så kontroller lige bremselys først smiley
    I dag giver det samt nogle bestemte andre mangler kørselsforbud, det må være surt at skulle gå hjem pga. en defekt pære smiley

• #6   3. aug 2021 Hej
    Bremser, hjulophæng, støddæmpere, rust i bærende dele, CO tal, tæring trailertræk, træilerlys, motor ophæng, udstødning, ratslør, sikkerhedslås motorklap, bremserær, brændstofrør, viskerblade, stenslag, sidespejle, belægning pedaler, løse mætter førerside og sprinklerfunjtion. Mvh Kp

• #8   5. aug 2021 Jeg er godt nok over i den anden boldgade, hvis du kender en mekaniker eller en du stoler på, som er bilkyndig, så få ham til at kontrollere bilen inden du kører tilsyn. En lygte der står for højt giver et omsyn smiley

Mvh

Kommentér på:
Tjekke inden syn

Annonce