736 visninger
|
Oprettet:
hjælp til skole opgave :-) {{forumTopicSubject}}
jeg læser HF og skal i samfundsfag skrive om subkulture. Jeg har valgt at skrive om den subkultur jeg selv er en del af. nemlig underground street race? derfor har jeg lavet dette lille skema.
Hvad tiltrækker jer ved de undergrund træf og løb som bliver holdt på striben og rundt om i byerne.
Er det de samme folk som arrangere træf og løb hver gang?
Hvilke uskrevne regler gælder der udover at køre og opføre sig rimelig ordentligt?
håber i gider at svare på mit skema.
Jeg giver garanti for at jeg ikke nævner nogle navne eller steder i min opgave.
mange tak for hjælpen
feb 2006
Følger: 30 Følgere: 26 Biler: 6 Emner: 283 Svar: 737
jeg læser HF og skal i samfundsfag skrive om subkulture. Jeg har valgt at skrive om den subkultur jeg selv er en del af. nemlig underground street race? derfor har jeg lavet dette lille skema.
Hvad tiltrækker jer ved de undergrund træf og løb som bliver holdt på striben og rundt om i byerne.?
Hvilke uskrevne regler gælder der udover at køre og opføre sig rimelig ordentligt ( det er ikke selve løbsregler jeg ønsker men med opførelse til træf osv)?
håber i gider at svare på mit skema.
Jeg giver garanti for at jeg ikke nævner nogle navne eller steder i min opgave.
mange tak for hjælpen
jun 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 103 Svar: 1.359
--
Spændingen ved at race en anden, det giver et kick, og spændingen ved at man aldrig ved hvornår panserne står der
--
Stort set ja..
Hvilke uskrevne regler gælder der udover at køre og opføre sig rimelig ordentligt?
--
Som TheMan skriver..
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 22 Emner: 113 Svar: 1.202
Her får vi også inspiration som senere hen kan være brugbar.
Det er ikke de samme der altid afholder træf - det siger jo sig selv eftersom der afholdes mange træf rundt omkring i landet.. Vi er f.eks. oftest i Herning og Viborg !
Nogen gange er det virksomheder der afholder, nogen gange er det bare privat !
Uskrevne regler ?? Hmm.. Jeg synes det er en uskreven regel at man ikke rør ved andres biler eller yder hærværk mod andres rides..
Desuden smider man ikke flasker på gaden og andre ting, som kan skade bilerne..
Desværre er det ikke alle der er lige gode til at overholde de regler !
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.903
--
Det er lidt en hobby at se på biler. Det er min sport ligesom nogle folk ser fodbold. Kunsten i at køre et flot race, god start, holde gribbet i vejen osv osv. Blive overrasket over en bil som kører fra en man troede var hurtigere
--
I store træk, ja.
--
Der er mange og man må ikke skrive dem ned, så er de jo ikke uskrevne!
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 199
Her fortæller de da en del om det!
hjælp til skole opgave :-)