OK tank stationer og gavekort? / er jeg for nærig? {{forumTopicSubject}}
Jeg har som led i Julegave jagten købt et benzinkort på 800 kr forudbetalt til OK benzin, da mine forældre næsten lige har købt noget af en benzinsluger (Opel Grandland X)
Jeg antager de kører nogenlunde lige meget i den, måske med lille overvægt til min far.
Til min mor har jeg så købt en kalender oveni, for 2022, da jeg simpelthen ikke har fantasi til mere.
Synes jeg har fornemmelsen af at ved tidligere jul har jeg givet dem godt, forskellige brugsgenstande, men de er der aldrig når jeg kommer til næste jul, så denne gang vil jeg være sikker på det i al fald er noget de får brugt
Og benzin kan enhver med bil vel bruge, og en kalender er vel også meget praktisk.
Nemlig.com har en vande med at give en plade MArabou chokolade med hvis man er stamkunde, dem tænker jeg at bruge som raflegaver? _(vi plejer sige omkring 20 kr pr raflegave. En gang fik jeg sådan en dims til hovedbundsmassage, eller en muslingeåbner, jeg vidste ikke engang hvad det var.
Sådan er det når man køber forhåndspakkede gaver, som man ikke ved hvad er, men det er det hos isenkræmmeren som de ellers sælger mindst af
Men synes i jeg skal købe en 3. gave? Ved bare ikke hvad det skulle være. De er i slut 60´erne, så tror ikke de er interesseret i et gavekort til biludstyr i Thansen fx
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 12 Emner: 21 Svar: 910
Hvis de ikke elsker dig, er det også skide lige meget!
dec 2020
Følger: 14 Følgere: 104 Emner: 26 Svar: 251
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.431
vi kan naturligvis give de obligatoriske billeder af børnebørnene, men der skal også lidt mere til. Det er svært fordi mange af de ting som er indenfor det man vil give til en gave, ja de ting køber man jo ofte bare selv når man mangler dem
Derfor har vi sommetider slået flere gaver sammen, og givet en større ting som vi ved de vil få glæde af. Så må de undvære gaven til de næste par fødselsdage og julen
Noget af det vi har god erfaring med at give er små ting til hjemmet som kan pynte, særligt hvis de sætter pris på den slags. Også oplevelsesgaver, koncerter og den slags
Alternativt så inviter dem med på en weekendtur, ud og spise et sted eller lignende. Ofte vil det også glæde forældre, at man bare kan være sammen og hygge sig omkring noget.
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 50 Biler: 13 Emner: 2 Svar: 3.714
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 21 Emner: 34 Svar: 3.304
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
Konen har allerede fået 2 nye vinterdæk til hendes mands bil
nov 2009
jan 2021
Følger: 12 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 437
Tror de er glade for at du tænker så meget på, Hva du skal gi dem, så print dit problem ud, her fra siden og gi dem. Hvis det er dit store problem, så må du jo være manden der har alt. Evt ring ind til Mads og monopolet, som helt sikkert vil være lydhøre , ang livets store spørgsmål.
Hils dem og ønsk dem go jul
dec 2020
Tror jeg giver hende et gavekort til Zalando eller sådan noget, gidet ikke gruble over det fra nu af og til jul.'
De ser næsten aldrig deres barnebarn fx (fordi hun er med min eks)''
Så får 3-4 juler siden lavede jeg sådan en digital fotoramme men billeder af hende på (og de kunne selv ligge nogen ind hvis de ville)....
Men da jeg kom året efter var det ingen steder at sel
1
Derfor jeg har følelsen af at de blot bærer julegaver ud i skraldespanden, og 800 kr benzin er i det mindste noget som faktisk vil blive brugt !
dec 2020
Specifikt gav jeg dem 2 billetter til Lars Lilholg-koncert da jeg ved de elsker hans musik, men jeg fik senere at vide at det vil de ikke have igen,
Jeg var ikke med så ved ikke hvorfor....
Derfor jeg allerede har 800 kr på benzinkort. Egenligt en kalender til min mor men den var sgu ikke i pakken fra bilka, så det må jeg lige have fat i dem om.
Og så mangler jeg en gave til min datter på 17 år, men det er ret let, gavekort til H%M på valgffrit beløb...
nov 2009
Send dem et kort hvor der står i har været søde og gode mod dyrene
OK tank stationer og gavekort? / er jeg for nærig?